معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از تولید بیش از ۷۲ هزار مترمربع فرش دستباف در کرمانشاه در نیمه اول امسال خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،احسان باقرخانی معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از تولید بیش از ۷۲ هزار مترمربع فرش دستباف در کرمانشاه در نیمه اول امسال خبر داد و پیش‌بینی کرد، این میزان تا پایان سال به بیش از ۱۲۰ هزار مترمربع برسد.

او گفت : در شش ماهه امسال بیش از ۷۲ هزار مترمربع فرش در کرمانشاه بافته شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد بیشتر شده است.

او بیشترین میزان فرش تولیدی را مربوط به کرمانشاه و سنقروکلیایی دانست.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان کرمانشاه از پرداخت بیش از ۵۳۵۰ میلیون ریال تسهیلات به ۴۰۹ بافنده هم خبر داد که با هدف کمک به افزایش تولیدات بافندگان صورت گرفته است.

باقرخانی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۳۱۰۰ کارت قالبیافی صادر و تمدید شده، گفت: تعداد کارت‌های قالیبافی استان اکنون به بیش از ۷۴ هزار و ۱۰۰ مورد رسیده است.

او از صدور ۱۰ پروانه راه‌اندازی کارگاه متمرکز و غیرمتمرکز قالیبافی در نیمه اول امسال هم خبر داد و گفت: تاکنون برای ۱۴۵ کارگاه در استان پروانه صادر شده است.

 این مسئول،گفت: در شش ماهه امسال ۷۱۰۰ مورد بازدید نیز از کارگاه‌های قالیبافی صورت گرفته است.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری یک نمایشگاه فرش در نیمه اول امسال در کرمانشاه، گفت: بنا داریم دو نمایشگاه دیگر نیز نیمه دوم امسال برپا کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

تولید بیش از ۱۲۰ هزار مترمربع فرش دست باف

 

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.