عضو فراکسیون گردشگری مجلس گفت : وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فرد بسیار توانمندی است و انتظار داریم حضور گردشگران خارجی در کشور پر رنگ‌تر شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شهاب نادری نماینده اورامانات کرمانشاه عضو فراکسیون گردشگری مجلس گفت : از وزیر محترم میراث فرهنگی می‌خواهیم در حوزه گردشگری خصوصا گردشگران خارجی به جد ورود پیدا کنند و قطار گردشگری در کشور را نیز توسعه دهند.

او با اشاره به اینکه مسئولان و مردم برای ثبت جهانی اورامانات سنگ تمام گذاشته اند و از این بابت قدردان همه‌ی آن‌ها هستم، گفت : اورامانات از آنجایی که در راه ثبت جهانی است باید در رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ در اولویت قرار گیرد.

نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه زیبای اورامانات پتانسیل قطب گردشگری کشور را دارد و از سفیران کشور‌ها نیز دعوت خواهیم کرد از این منطقه بازدید کنند.

نادری گفت: فعالین گردشگری، متولیان تاسیسات گردشگری و بوم گردی باید یک انجمن متحد و یک شکلی تشکیل دهند تا ما نیز در مجلس شورای اسلامی پیگیر مطالبات به حق آن‌ها باشیم.

او با اشاره به اینکه صنعت توریسم و گردشگری با شعار محوری توسعه پیدا نمی‌کند، گفت: بی توجهی، سهل انگاری و بی دقتی فعالین گردشگری باعث می‌شود صنعت گردشگری استان رشد نکند.

نادری با بیان اینکه مدیرعامل راه آهن ایران در بازدید خود از کرمانشاه موافق قطار گردشگری در استان است، افزود: فرش قرمزی برای سرمایه گذاران در این حوزه پهن خواهیم کرد.

رییس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: باید شرایط پرداخت تسهیلات سهل و مجوز‌های بوم گردی بصورت هدفمند صادر شود .

 

 

انتهای پیام/د

ورود وزیر در حوزه گردشگری

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.