رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت:تهدیدات دشمن در حوزه امنیتی با هوشیاری و بصیرت کامل نیرو‌های امنیتی همچون وزارت اطلاعات، سپاه، ناجا، ارتش و بسیج مدیریت می‌شود و باید با تقویت بنیه دانش سایبری تهدیدات دشمن را خنثی و بی اثر کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور روز دوشنبه در اجلاسیه نقش پدافند غیرعامل در دوران دفاع مقدس از سری اجلاسیه‌های کنگره ملی امام و شهدای مرکزی در شازند اظهار داشت: خودکفایی امروز کشور در حوزه دفاعی دستاورد دفاع مقدس است و از دوران دفاع مقدس باید درس‌های بزرگی گرفت.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: باید برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کرد، در دانشگاه دفاع مقدس تجربه‌های ارزشمندی به دست آمد و این تجربه‌ها چراغ راه هدایت در مسیر تهدیدات دشمنان بوده و هست.

وی بیان کرد: در حقیقت امام خمینی بازدارندگی کشور را در دوران دفاع مقدس به منصه ظهور رساند و امروز این بازدارندگی، مانعی برای تهدیدات و توطئه‌های دشمن است. نقشه پلید جدایی دین از سیاست توطئه‌ای بود که توسط انگلیس دنبال می‌شد، ولی با مدیریت امام نقش بر آب گشت.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: ابتدای پیروزی انقلاب، از سوی کشور‌های مختلف تهدیداتی اعمال می‌شد، اما در نهایت بی نتیجه بود؛ امروز نیز آمریکا در برابر ما به عجز و ناتوانی رسیده است.

باید تفکر دفاع مقدس و فرهنگ والای مقاومت نهادینه شود

سردار جلالی ادامه داد: امروز باید تفکر دفاع مقدس و فرهنگ والای مقاومت در تمام اقشار جامعه اسلامی به ویژه مدیران و مسئولان نهادینه شود چراکه یک مکتب و راهبرد حیات بخش و مدافع انقلاب است.

او اضافه کرد:صدور تفکر ناب انقلاب اسلامی هزاران برابر بیشتر از سلاح برای ما ایجاد اقتدار کرده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور عنوان کرد: در حال حاضر تهدیدات دشمن در حوزه امنیتی با هوشیاری و بصیرت کامل نیرو‌های امنیتی همچون وزارت اطلاعات، سپاه، ناجا، ارتش و بسیج مدیریت می‌شود و باید با تقویت بنیه دانش سایبری تهدیدات دشمن را خنثی و بی اثر کنیم.

وی اضافه کرد: در حقیقت این سلاح «باور» است که در حوزه پدافند هوایی به کشور قدرت بخشیده و مشاهده می‌کنیم که موشک‌های نقطه زن در کشور براساس توان و نیازمان توسط ما ساخته شده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ابراز داشت: امروز شکوفایی تولید داخلی یکی از مولفه‌های راهبردی در حوزه اقتصاد است و همه باید در این راستا تلاش کنیم، چراکه دشمن قصد دارد در این زمینه به ما آسیب وارد کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.