معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : بهزیستی سازمانی اخلاق مدار است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شهاب حسینی معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : بهزیستی سازمانی اخلاق مدار است و در تمام عرصه‌های زندگی از زمان کودکی تا سالمندی به افراد جامعه خدمات ارائه می‌دهد.

او بیان اینکه بهزیستی نیازمند همکاری و تعامل دیگر دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات مددجویان خصوصاً کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان هرسین است، گفت : در شهرستان هرسین ۱۸ مرکز بهزیستی در حال حاضر فعالیت می‌کند و این نشان از گستره فعالیت‌های بهزیستی در این شهرستان می‌باشد.

معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اولویت برنامه‌های اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن رفع نیاز‌های مادی مددجویان، توانمندسازی، ایجاد اشتغال و تامین مسکن آنهاست، افزود: با حضور دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه اقدامات خوبی در راستای کمک به مددجویان انجام گرفته از جمله آن می‌توان به تکمیل ۹۶ درصدی مسکن مددجویان زلزله زده استان اشاره کرد.

این مسئول گفت : رئیس سابق اداره بهزیستی شهرستان هرسین توانست خدمات خوبی را به جامعه هدف این شهرستان ارائه دهد و همچنان سفیر بهزیستی در هرجایی که خدمت می‌کند خواهد بود.

حسینی گفت: یک نیروی توانمند و دلسوز می‌تواند مایه خیر و برکت برای بهزیستی هرسین باشد .

 

 

انتهای پیام/د

خدمات بهزیستی در تمام عرصه‌های زندگی

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.