گردهمایی مشترک کمیته راهبردی منطقه ۵ کشوری با حضور نمایندگان استان‌های ادارات کل بهزیستی ایلام، لرستان، کردستان به میزبانی بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : خداوند را شاکریم خدمتگزار مددجویانی هستیم که محبوب‌ترین بندگان خداوند هستند.

او با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان مهمترین دغدغه افراد در زندگی خصوصا مددجویان بهزیستی است، گفت : تلاش ما در بهزیستی استان تامین مسکن مددجویان در سایه تعامل، تلاش مستمر و همکاری با نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط است.

این مسئول افزود : با اقدامات سازنده و تلاش‌های صورت گرفته دغدغه مددجویان تحت پوشش از لحاظ داشتن سرپناه برطرف شود.

او افزود: حفظ تکریم سالمندان در خانواده و جامعه بسیار ارزشمند است و تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات این عزیزان انجام میدهیم.

این مسئول ضمن تقدیر از توجه ویژه رئیس سازمان بهزیستی کشور و دیگر مسئولان، به منظور رفع مشکلات مددجویان بهزیستی، گفت: ما همیشه شاهدحمایت‌های همه جانبه مسئولین از برنامه‌ها و تفاهم نامه‌های منعقده جهت رفع مشکل مسکن مددجویان بوده و هستیم و از این بابت لازم است از آن‌ها تشکر نمائیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به روز جهانی ناشنوایان، ضمن تبریک این روز به ناشنوایان تحت پوشش بهزیستی، گفت: این عزیزان به عنوان عضوی از جامعه معلولان بهزیستی، با سکوت خود هزاران حرف برای گفتن دارند و تامین مسکن و فراهم آوردن زمینه‌های اشتغال برای آن‌ها و رفع نیازهایشان اجری بزرگ در درگاه حق تعال خواهد داشت .

 

 

انتهای پیام/د

مددجویان محبوب‌ترین بندگان خدا

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.