مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نیمکت تیم فوتبال ماشین‌سازی روی صحنه پنالتی به داور مسابقه فشار زیادی آورد و این در حالی بود که دیگر تصمیم داور قابل برگشت نبود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز بیان کرد: خدا را شکر موفق شدیم در بازی نخست خود در جام حذفی مقابل تیم خوب ماشین‌سازی به پیروزی برسیم. بازی سختی داشتیم، اما خدا را شکر در دقیقه ۱۰۰ به گل رسیدیم و به مرحله بعد صعود کردیم.

او در مورد اعلام ضربه پنالتی مشکوک به سود پرسپولیس گفت: نیمکت تیم فوتبال ماشین‌سازی روی صحنه پنالتی به داور مسابقه فشار زیادی آورد و این در حالی بود که دیگر تصمیم داور قابل برگشت نبود. پنالتی به سود ما اعلام شد، اما خدا را شکر که تبدیل به گل نشد تا حریف و حدیثی ایجاد نشود.


بیشتر بخوانید: بیرانوند: یکسری حرف‌ها را نمی‌شود بیان کرد/ اگر کمیته انضباطی هواداران تراکتور را محروم می‌کرد آن‌ها از این اتفاق درس می‌گرفتند


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص آرای دربی ۹۰ گفت: در این بازی سر من را با سنگ شکستند، اما در نهایت این آرای عجیب صادر شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار