بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره دیدار با ماشین سازی توضیحاتی دادند.

ترابی: بازی نخست در جام حذفی سخت بود/ علیپور: وقتی پنالتی شد جر و بحث فایده‌ای نداردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ترابی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی بیان کرد: بازی خوبی انجام دادیم و اگر از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم با نتیجه بهتری پیروز شویم.

او افزود: باید تلاش کنیم در بازی‌های بعد از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنیم و پیروزی‌های پرگل‌تری بدست آوریم. بازی نخست در جام حذفی سخت بود و خدا را شکر در دقیقه ۱۰۰ پیروز شدیم. همچنین ماشین‌سازی تبریز را خوب آنالیز کرده بودیم و در طول بازی حتی یک موقعیت گلزنی به این تیم ندادیم. خدا را شکر در دقایق پایانی به هدف خود رسیدیم و به مرحله بعد جام حذفی صعود کردیم.


بیشتر بخوانید: ترکیب پرسپولیس برای جام حذفی تغییر می‌کند


ترابی در پایان در مورد پنالتی که به سود پرسپولیس گرفته شد، بیان کرد: باید دوباره باید این صحنه را نگاه کنم تا دقیق‌تر در خصوص آن صحبت کنم. ابتدا فکر می‌کردم پنالتی بوده است، اما شنیدم که بازیکن حریف پنالتی نکرده است.

همچنین علی علیپور، مهاجم پرسپولیس نیز پس از پایان بازی گفت: بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم و توانستیم در نهایت در دقایق پایانی برنده این مسابقه باشیم.

او ادامه داد: وقتی پنالتی اعلام شد، دیگر بحث و صحبت در این مورد فایده‌ای ندارد. بعد از اعلام پنالتی بازیکنان و کادرفنی حریف چند دقیقه‌ای بر سر این پنالتی بحث کردند و من هم دنبال بهانه نیستم که آن را از دست دادم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیسی‌ها به دنبال مهاجم در نیم فصل


انتهای پیام/

اظهارات بازیکنان پرسپولیس پس از دیدار با ماشین سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار