سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: راهنمایان گردشگری ویترین گردشگری هر منطقه هستند که نقش کلیدی را در معرفی جاذبه‌های گردشگری و جذب گردشگر ایفا می‌کنند.

راهنمایان گردشگری ویترین گردشگری هر منطقه هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسین ارسطو زاده با اشاره به اهمیت استفاده از سرمایه نیروی انسانی متخصص که بخش اصلی هر کار و فرآیند است افزود : حضور پر رنگ راهنمایان گردشگری در این حوزه با دید باز و ابتکارات خلاقانه در جهت معرفی جاذبه ها به رونق صنعت گردشگری کمک می کند.

او ادامه داد : فضای مجازی فرصت بسیار مناسبی برای معرفی فضای گردشگری استان در همه زمینه هاست و با توجه به سوابق تاریخی و فرهنگی استان بوشهر باید بهره کافی را از این ظرفیت برد و با کمک این اداره کل تعریف رویداد کرد که به عنوان یک محصول فرهنگی و معنوی جذب گردشگر کند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی تصریح کرد : ما به کمک راهنمایان گردشگری نیاز داریم تا کمبودها و کاستی ها را شناسایی کنند و به عنوان یک همیار از نقطه نظراتشان در راستای بهبود گردشگری استان بهره خواهیم برد و باید به این موضوع توجه ویژه داشت که یک راهنمای گردشگری باید با روحیات باز و تعاملی به این صنعت ورود کند .

ارسطو زاده عنوان کرد : دغدغه های صنفی راهنمایان گردشگری را می دانیم و در جهت رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

معرفی جاذبه‌های گردشگری و جذب گردشگر

 

 

برچسب ها: میراث فرهنگی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.