فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: تسلیم نشدن در برابر بن بست‌ها از نتایج دفاع مقدس بود، همچنان که امروز مدیریت جهادی می‌تواند همه بن بست‌ها را بردارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: تسلیم نشدن در برابر بن بست‌ها از نتایج دفاع مقدس بود، همچنان که امروز مدیریت جهادی می‌تواند همه بن بست‌ها را بردارد.

سردار مرتضی کشکولی، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس نشان داد که محاسبات صدام و ابرقدرت‌ها برای براندازی انقلاب اسلامی غلط بوده است.

او خاطرنشان کرد: صحت تدبیر حفظ ارتش از سوی امام راحل دیگر پیام دفاع مقدس است، چرا که پیش از این اعتقادی بر وجود ارتش نبود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نابودی فرهنگ لیبرالیستی را از دیگر ابعاد دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: تسلیم نشدن در برابر بن بست‌ها از نتایج دفاع مقدس بود، همچنان که امروز مدیریت جهادی می‌تواند همه بن بست‌ها را بردارد.

کشکولی بیان داشت: دفاع مقدس به مردم نشان داد که ارزش دینی و اسلامی آن چنان مهم بوده که می‌توان جان را در راه آن تقدیم کرد.

او تصریح کرد: جاری کردن فرهنگ جهاد و شهادت از ویژگی‌های بارز دفاع مقدس بود که همچنان در میان جوانان ادامه دارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به مقابله با حذف نام شهید از کوچه‌های خرم‌آباد طی سال‌های اخیر، افزود: در این راستا جلسات سنگینی برگزار شد که در نهایت منتج به بازگرداندن نام شهدا به محلات شد.

کشکولی تثبیت انقلاب را از دیگر پیام‌های دوران دفاع مقدس عنوان و بیان کرد: دفاع مقدس دنیای استکبار را به همه معادلات نظامی، مطلقا به بن‌بست کشاند.

انتهای پیام/ب

مدیریت جهادی راهگشای همه بن بست‌هاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.