دبیرستاد مسکن سازمان بهزیستی کشور به تخصیص حدود ۱۹ میلیارد تومان اعتبار به مسکن مددجویان بهزیستی کرمانشاه اشاره کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی ربوبی دبیرستاد مسکن سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تخصیص حدود ۱۹ میلیارد تومان اعتبار به مسکن مددجویان بهزیستی کرمانشاه، گفت : این میزان تخصیص در بین استان‌های کشور بی‌سابقه بوده و این نتیجه پیگیری‌های مدیرکل بهزیستی استان است.

او با اشاره به انعقاد تفاهم نامه کشوری بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی و دیگر سازمان‌ها برای ساخت مسکن مددجویان زیرپوشش، گفت : این گردهمایی به منظور بهبود روند اجرای تفاهم نامه برگزار شده است.

او گفت: نزدیک به هفت ماه از آغاز خدمت مدیرکل بهزیستی جدید استان کرمانشاه می‌گذرد که اقدام‌های وی، مایه خیر و برکت زیادی برای جامعه هدف به ویژه در زمینه تامین مسکن مددجویان بوده است.

دبیر ستاد مسکن سازمان بهزیستی کشور، از همکاری مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه و بسیج سازندگی در کمک به تامین مسکن یک هزار و ۵۰۰ خانواده زیرپوشش بهزیستی تجلیل کرد و گفت: بخش قابل توجهی از این مسکن‌ها به مددجویان واگذار شده و تعدادی از واحد‌های مسکن مددجویان ۲ معلوله باقی مانده نیز بزودی واگذار خواهد شد.

ربوبی از انعقاد تفاهم نامه سازمان بهزیستی با بنیاد مستضعفان در خصوص ساخت واحد‌های مسکونی مددجویان زیرپوشش خبر داد و گفت: مددجویان بهزیستی از جمله اقشار نیازمند و محروم جامعه هستند که علاوه بر تحمل رنج مشکلات جسمانی از لحاظ اقتصادی نیز دچار مشکل می‌باشند.

 

 

انتهای پیام/د

تخصیص اعتبار برای مسکن مددجویان بی‌سابقه بود

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.