مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: با ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی در بافت فرسوده شهرستان اردکان موافقت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، رضا یادگاری مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در جلسه شورای مسکن شهرستان اردکان گفت:  با ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی در بافت فرسوده شهرستان اردکان مورد تاکید قرار گرفت.

او با اشاره به برنامه‌های سازنده پیش رو در حوزه تولید مسکن در قالب طرح اقدام ملی، گفت: با برنامه زمانبندی مناسبی که در دستور کار داریم با جدیت به دنبال عملیاتی کردن این طرح ملی در سطح استان یزد هستیم.

یادگاری با اشاره به نیاز ساکنین منطقه و مسائل و مشکلات موجود در شهر‌های اردکان و احمد آباد از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست بر اساس ماده ۶ قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن اراضی مازاد خود را با محوریت فرمانداری  این شهرستان در اختیار راه و شهرسازی استان قرار دهند.

او تصریح کرد: وجود فرصت سرمایه گذاری و ساخت در بافت فرسوده این امکان را فراهم کرده است تا بتوانیم از تسهیلات و تخفیفات این سرمایه گذاری بهره‌مند شویم.

طرح اقدام ملی راهگشای تامین مسکن جوانان و نیازمندان

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد تخصیص سهم  ساخت مسکن در شهرستان  اردکان  در قالب طرح اقدام ملی را مهم دانست و افزود: طرح اقدام ملی راهگشای تامین مسکن جوانان و نیازمندان به مسکن خواهد بود و با اجرای این طرح ملی می‌توان به طور گسترده جوابگوی نیاز بخش مسکن جامعه هدف باشیم.

یادگاری هدف گذاری در بخش مسکن و متعادل نمودن تقاضا‌ها در این بخش مهم دانست و افزود: رونق بخشی اشتعال و متعال سازی نرخ تمام شده مسکن کمک خواهد کرد تا شاهد محقق شدن سیاست گذاری‌های کلان وزارت راه و شهرسازی در این امر باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار