مدیر آموزش و پرورش بهبهان با حضور مسئولان از مدارس روستایی شهرستان بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان مدیر و خسرو زارع کاظمی کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی به شکایات به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید در برخی از مدارس روستایی حضور یافتند.

عبدی پور در جمع دانش آموزان، دبیران، معاونین و مدیران مدارس روستایی شهید احمد برکت، اسلام آباد، طاهره، خاییز و شهید هوشنگ عبدالهی دره بازار، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید برنامه ریزی مدون و اجرای اثربخش فعالیت‌های آموزشی و پرورشی منطبق بر سند تحول بنیادین را در جهت رشد و ارتقای علمی و تربیتی دانش آموزان یادآور شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در این بازدید تلاش و همت مدیران و عوامل اجرایی مدارس در اجرای شایسته پروژه مهر ۹۸ برای آماده سازی فضای فیزیکی و نیروی انسانی مدارس و با نشاط سازی کلاس‌های درس را شایسته تقدیر خواند.

حبیب الله تبریزی معاون پرورشی آموزش و پرورش بهبهان گفت: با هدف تبین و تشریح برنامه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حوزه تربیتی در سال جدید، اولین نشست ماهانه معاونین و مربیان پرورشی در سالن نمازخانه این مدیریت برگزار شد.

ایجاد فضای شاد و معنوی برای دانش آموزان

او افزود: لذت بردن و ایجاد نشاط معنوی در دانش آموزان مبتنی بر اصول اخلاقی، دینی و اعتقادی با کمک گرفتن از روش‌های تربیتی متناسب با نسل جدید و جامعه کنونی تنها با برنامه ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت‌های شناخته شده میسر شده و مربیان و معاونین پرورشی به عنوان الگو‌های رفتاری و شخصیتی در مدارس نقش، مهمی در تحقق این امر مهم دارند.

تبریزی بیان داشت: وظایف معاونین و مربیان پرورشی در بخش‌های مختلف مشخص شده است و تهیه و تدوین برنامه سالانه و تقویم اجرایی فعالیت‌های پرورشی، تعامل با دبیران جهت نقش فعال‌تر پرورشی آنان در پیشبرد اهداف تربیتی، نظارت بر حسن اجرای برنامه‌های قرآنی و مناسبت ها، حضور موثر در شورای دانش آموزی، ارتقا سلامت روانی و جسمی دانش آموزان، تنظیم گزارش عملکرد، حفظ ارزش‌های دینی در مدارس و توجه به آسیب‌های اجتماعی از مهمترین وظایف ذکر شده در این نشست بود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: در این نشست که با شرکت ۱۳۵ معاون و مربی پرورشی برگزار شد، بر مسئله رعایت حجاب و اصول و موازین شرعی و اسلامی در اجرای فعالیت‌ها در مدارس تاکید شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.