مردی ۳۵ ساله که در تلاش برای بازسازی خانه خود بود، در جریان این بازسازی یک چمدان پول نقد یافت. اتفاقی فوق العاده و بسیار عجیب که باعث شهرت این مرد شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،این مرد که اطلاعات شخصی وی نامشخص است مدتی پیش یک خانه خرید و سپس تصمیم گرفت خانه را بازسازی کند، اما با یک پدیده جالب رو به رو شد.

یک مرد خوش شانس در جریان بازسازی خانه خود چمدانی پر از پول یافت

در حالی که او سعی داشت زیر زمین را جا به جا کند، از پشت یکی از دیوار‌ها به یک چمدان رسید. این چمدان حاوی ثروتی قابل توجه بود. این مرد توضیح داد: "من و خانواده ام این خانه را چند سال قبل خریداری کردیم. این خانه در اواخر دهه ۱۹۴۰ ساخته شده است.

این پول‌ها در یک چمدان سبز پیدا شده است و در کنار این پول‌ها یک موز اسباب بازی نیز قرار داشته است. البته پول‌ها به همین راحتی پیدا نشده بلکه پول‌ها زیر یک روکش پلاستیکی قرار داشته و شامل اسکناس‌های ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری بوده است. بر اساس براورد‌ها این چمدان حدود ۲۳، ۰۰۰ دلار را در خود جای داده است. این یک کشف بسیار جذاب است، اما مشخص نیست این پول‌ها از کجا آمده چرا که اگر صاحبخانه قبلی از وجودشان مطلع بود، حتما این پول‌ها را برمی داشت.

جالب است که مردی که این پول‌ها را یافته اعلام کرده در حال گفتگو با وکیلش است تا پول‌ها را برای خود بردارد، چرا که پول‌ها را سهم خود می‌داند.

منبع:انتخاب

انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ها ، پول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.