مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان گفت: در پی بارندگی‌های روز‌های گذشته در جنوب استان ۸۰ نفر در روستا‌های سیل‌زده امدادرسانی و اسکان داده شدند.

امدادرسانی و اسکان ۸۰ نفر در روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان/ توزیع، چادر، پتو و موکت و سبد غذایی بین سیل زدگانراشکی مدیر عامل جمعیت هلال احمر  سیستان وبلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی بارندگی‌های روز‌های گذشته از تاریخ ۴ لغایت ۷ مهر ماه خساراتی به ۷ روستا از توابع شهرستان‌های سرباز و سراوان وارد شد و  امدادگران خدمات لازم را به ساکنان آسیب دیده در روستاهای  این دو شهرستان ارائه کردند.

رسول راشکی افزود:: ۷ تیم امدادی متشکل از ۳۲ نفر نجاتگر و پرسنل خدمات لازم را به آسیب دیدگان از سیل  ارائه کردند و علاوه بر اسکان اضطراری ۸۰ نفر از هموطنان در این مناطق، ١۹ دستگاه چادر، ۶۰ تخته پتو و ۲۸ تخته موکت و ۱۹ سبد غذایی نیز در بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

او  همچنین گفت: با عنایت به تداوم بارندگی‌ها در جنوب استان نیرو‌های عملیاتی این جمعیت در حالت آماده باش بوده تا در صورت بروز هر گونه حادثه جهت امدادرسانی به آسیب دیدگان احتمالی اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ع

سیلاب در جنوب سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار