سرهنگ عبدالله حسنی از کشف ۳۸ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در گرمسار به ارزش هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های نیروی انتظامی است گفت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات با هرگونه فعالیت سودجویان، برابر قانون برخورد می‌کند.

او افزود: گزارشاتی مبنی بر فعالیت کارخانه‌های نیمه تعطیل به دست ماموران انتظامی شهرستان گرمسار می‌رسد و این مأموران بلافاصله برای صحت‌وسقم این موضوع وارد عمل می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان سمنان عنوان کرد: این مأموران پس از بررسی‌های لازم اماکنی که استخراج ارز دیجیتال در آن انجام می‌شد را شناسایی کردند.

سرهنگ حسنی تصریح کرد: هماهنگی لازم با مراجع قضایی از سوی ماموران انتظامی شهرستان گرمسار انجام و تیمی ویژه با حضور ماموران انتظامی و چند سازمان مرتبط با این موضوع به اماکن شناسایی‌شده اعزام شدند.

او گفت: در تحقیقات انجام‌شده ۳۸ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق از ۲ کارخانه تولید قیر واقع در شهرک صنعتی جنت آباد گرمسار که نیمه تعطیل بودد، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: بر اساس برآورد کارشناسان، ارزش دستگاه‌های کشف‌شده بالغ‌بر هشت میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال تخمین زده‌شده است

انتهای پیام / ر

جزئیات کشف دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.