سرهنگ عبدالله حسنی از کشف ۳۵۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به کشف ۳۵۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان گفت: این میزان مواد مخدر پس از کشف از سوی مأموران ناجا ضبط شد.

او با اشاره به نحوه کشف این میزان تریاک افزود: فعالیت اعضای این باند قاچاق از ماه‌ها قبل مورد پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بود و مأموران ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سرنخ‌هایی در این زمینه به دست آورده بودند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این باند قاچاق در محدوده ترانزیتی شرق و نقاط مرکزی و شمالی کشور فعالیت داشت گفت: تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان نتیجه و داد و این باند قاچاق در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

حسنی تصریح کرد: این باند قاچاق قصد داشت تا ۳۵۰ کیلوگرم تریاک را از کرمان به استان‌های سمنان و گلستان منتقل کند که با هوشیاری مأموران مبارزه با مواد مخدر این محموله تریاک به مقصد نرسید.

او با بیان اینکه در این عملیات هماهنگی‌های لازم با پلیس کرمان و مراجع قضایی برای کشف و ضبط این محموله انجام شد افزود: با اقدام به‌موقع مأموران مبارزه با مواد مخدر خودروی حامل مواد مخدر در شهر کرمان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: این خودروی حامل مواد مخدر سمند بود که با شلیک مأموران متوقف و مواد مخدر داخل آن کشف شد.

حسنی با اشاره به ضبط مواد مخدر گفت: در این عملیات سه عضو قاچاقچی نیز دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

انتهای پیام / ر

کشف ۳۵۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.