رئیس کمیته امداد گفت: هزار وکیل داریم که حامی ایتام هستند و این یکی از ذخیره‌هایی است برای انقلاب که به عنوان الگو می‌توان ارایه داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) یک میلیون و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش دارد ومکلف است در جهت خدمات به آن‌ها تلاش کند.

او با بیان اینکه یکی از خدمات مهم برای مددجویان خدمات حقوقی است، گفت: کانون وکلای مرکز و سراسر کشور در این زمینه  همراهی خوبی داشته اند.

بختیاری افزود: بر اساس گزارشات ۳۲۷ میز خدمت در سال ۹۷ و حدود ۹۰ هزار خدمت حقوقی به مددجویان به صورت افتخاری ارائه شده است و چه بسیار افرادی که به حقشان رسیدند و از تحت پوشش کمیته امداد خارج شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: در سال ۹۸، ۳۳۷ میز خدمت با ۹۵۱ وکیل در سراسر کشور تعریف شده اند و وکلا در این راستا با عشق و علاقه و بی هیچ چشم داشت مادی ارایه خدمت می‌کنند.


بیشتر بخوانید: مرتضی بختیاری چگونه به رياست كميته امداد امام خمینی(ره) رسید؟ + فیلم


او با بیان اینکه ما امروز تفاهم نامه ای را بین کمیته امداد و کانون وکلا را به مدت سه سال تمدید می‌کنیم، تصریح کرد: علاوه بر جامعه وکلا برای خدمات حقوقی، ما وکلایی داریم که حامی یتیمان هستند و ماه به ماه مبلغی را می‌پردازند.

بختیاری افزود: هزار وکیل داریم که حامی ایتام هستند و این یکی از ذخیره‌هایی است برای انقلاب که به عنوان الگو می‌توان ارایه داد.

او با بیان اینکه ما در کمیته امداد مراکز نیکوکاری داریم و خود کانون وکلا هم می‌تواند یک مرکز نیکوکاری تاسیس کند، ادامه داد: ما هم حمایت خواهیم کرد و آمادگی خود در این زمینه را اعلام می‌کنیم.

بختیاری گفت: سه ماهه اول سال ۹۸، ۵۰۰۰ هزار خدمت با ۲۸۰۰ پرونده حقوقی مددجویی برسی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.