بختیاری خبر داد؛

جشن عاطفه‌ها از امروز آغاز شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره جشن عاطفه‌ها امسال توضیحاتی داد.

جشن عاطفه‌ها از امروز آغاز شدبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد املم خمینی (ره) اظهار کرد: مطابق هر سال جشن عاطفه‌ها در آستانه مهرماه و مصادف با ورود دانش آموزان به مدارس برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه زبانمان عاجز از این است که بخواهیم از خیرین و نیکوکاران و کسانی که خیر نیستند، اما در جشن عاطفه‌ها حضور پیدا می‌کنند، تشکر کنیم، گفت: ۳۷۵ هزار دانش آموز و ۸۶ هزار دانشجو در سراسر کشور تحت پوشش کمیته امداد هستند.

بختیاری افزود: یکی از زمینه‌هایی که در آغاز سال تحصیلی کمک کننده این افراد بوده، جشن عاطفه هاست.

رئیس کمیته امداد ادامه داد:"با رنگ مهر رویایی را بسازیم" شعار جشن عاطفه‌های امسال است.

او با بیان اینکه مراکز نیکوکاری مساجد، دفاتر کمیته و سامانه ستاد کمیته امداد با کد دستوری *۸۸۷۷*۱# آماده دریافت کمک‌های مردمی است، تصریح کرد: امیدواریم امسال بیش از سال‌های گذشته خیرین در این عرصه یاری بیشتری به ما برسانند تا با قوت بیشتر در خدمت دانش آموزان تحت پوشش باشیم.

بختیاری افزود: کد دستوری اعلام شده در تمام طول سال فعال است و هم وطنان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق آن به کمیته امداد ارسال کنند.

او با بیان اینکه سال گذشته رقم قابل توجهی از جانب خیرین برای جامعه هدف جذب شد که این مبلغ حدودا ۱۲۸ میلیارد تومان بود، گفت: روز جمعه با هماهنگی‌های ستاد‌های نماز جمعه، در سراسر کشور کمک‌های خیرین عزیز جمع آوری می‌شود.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: جشن عاطفه از امروز آغاز شد و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

او با بیان اینکه دهه اول مهر جشن عاطفه‌ها در مدارس اجرا می‌شود، بیان کرد: اولیا و مربیان دانش آموزان حضور موثری در جشن عاطفه‌ها دارند.

انتهای پیام/

آغاز جشن عاطفه ها "با رنگ مهر رویایی را بسازیم"

برچسب ها: کمیته امداد ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار