مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزاری یادواره‌های شهدا در کشور را فرصتی عظیم برای تبیین عقاید و ارزش‌های انقلاب عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سردار خسرو عروج مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای دفاع مقدس گفت: بحث دفاع مقدس با تمام خصوصیاتش بحث جنگی و مبارزاتی نبود بلکه شهدای ما چیزی در خودشان داشتند که خداوند این‌ها را خرید.

او تصریح کرد: انقلاب حسینی ما که منجر به بعضی از پیروزی‌ها و توفیقات شد دستاورد عظیم شهدای گرانقدر و رزمندگان کشورمان بود، چون تمامی اتفاقات عظیمی که باعث پیروزی مقابل دشمنان شده است حول محور اباعبدالله (ع) بوده، پس وقتی می‌گوئیم یک نفر از این ملت مقابل دشمن می‌ایستد بدانید حتما می‌ایستد.

سردار عروج با تاکید بر اینکه اغلب بحث‌های دنیا در مورد کشور ماست که می‌گویند، تکنیک و تاکتیک ایرانیان خیلی عجیب و سخت است، گفت: می‌گویند مبارزات این‌ها کلآ با تمام عالم فرق دارد و هر گاه هم در صحنه‌ای شرکت می‌کنند همگی به جز اندکی، حضور فعال دارند و این جوهره ذاتشان است که باعث پیروزی علیه دشمنانشان می‌شود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ولایت پذیری، توجه به نماز اول وقت و ارتباط با خداوند متعال را از جمله ویژگی‌های شهدا عنوان کرد و گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی که دشمن برای ملت انقلابی ایران به وجود آورده، قطعا با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، از این طوفان‌های سهمگین عبور خواهیم کرد و تمامی نقشه‌های دشمنان همانند گذشته نقش بر آب خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.