مدیرعامل باشگاه سپیدرود گفت: مشکل این روز‌های سپیدرود و فوتبال رشت، نداشتن یک ورزشگاه استاندارد در داخل شهر است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، افشین ناظمی مدیرعامل باشگاه سپیدرود با گله مندی از گزارش باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با با هواداران سپیدرود گفت: در گزارش منتشره شما یک اتفاق ساده پیراهن بیرون آوردن چند هوادار جوان را ربط دادید به حضور یا عدم حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها که مقایسه‌ای مع الفارغ بود.

ناظمی: مشکل امروز فوتبال رشت، نداشتن ورزشگاه است نه حضور یا عدم حضور بانوان!

مدیرعامل سپیدرود با اشاره به مشکلات باشگاهش گفت: شما با به حاشیه کشاندن یکی از معدود باشگاه‌های کاملا خصوصی و قدیمی که تنها سرمایه اش هواداران است نه تنها کمکی به ما نکردید که بر مشکلات ما اضافه کردید.

مشکل این روز‌های سپیدرود و فوتبال رشت، نداشتن یک ورزشگاه استاندارد در داخل شهر است که موجب کاهش حضور تماشاگران شده است و متاسفانه عضدی، ورزشگاه پیر شهرمان سکوهایش خراب شده و سردارجنگل به دلیل دوری از شهر و ده‌ها کمبود ساختاری موجب کاهش هواداران شده است و در واقع این روز‌ها هواداران مرد هم با سختی و مشقت به ورزشگاه می‌روند، چه برسد به بانوان محترم گیلان زمین.

ناظمی: مشکل امروز فوتبال رشت، نداشتن ورزشگاه است نه حضور یا عدم حضور بانوان!


بیشتر بخوانید: برهنه شدن هواداران سپیدرود، اتفاقی زشت در ورزشگاه سردار جنگل


ناظمی در ادامه افزود: سپیدرود متکی بر هوادار است و شما بدون در نظر گرفتن کار‌های خوب فرهنگی هواداران ما، انگشت اتهام به سوی آن‌ها روانه کردید. همانطور که در جوابیه باشگاه برای رسانه شما نوشته شده اعلام کردید همین هواداران شب مسابقه به دیدن مربی حریف رفتند، در ورزشگاه تیم و مربی مقابل را تشویق کردند، بر خلاف بعضی از ورزشگاه ها، به جای پرچم‌های متفرقه با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران حاضر شدند و در روزی که با شعار‌های محترمانه بازیکنان خودی را تهییج کردند، چهره منفی شدند! از همه مهمتر شما در گزارش تان از اعضای باشگاه با کسی صحبت نکردید و این حق برای ما محفوظ بود.

انتهای پیام/

اظهارات ناظمی درباره کمبود ورزشگاه در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار