رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت:خدمت رسانی به محرومین گام نخست بسیج مستضعفین است

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  سردار سلیمانی صبح امروز در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خدا را شاکریم توفیق شد به استان ولایت‌مدار خراسان جنوبی سفر کنیم؛ در این سفر به بررسی شرایط پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه و اقدامات انجام شده می‌پردازیم.

او افزود: امیدواریم بتوانیم در عرصه خدمت‌رسانی خدمت به مردم محروم مناطق کم برخوردار که همیشه مورد تاکید رهبری است، گام‌های خوبی برداریم.

سردار سلیمانی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی که در کشور داریم به ویژه بعد از زمان جنگ تاکنون برخی فعالان اقتصادی و مسئولان الگوی توسعه غلطی به میدان آوردند که باید در جهت رفع و اصلاح آن‌ها تلاش شود.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور  بیان کرد: با تاکیدات رهبری و فرمانده کل سپاه حضور بسیج ادامه دارد و برنامه‌های بسیج توسعه می‌یابد و در این مسیر رهنمود‌ها و تاکیدات نمایندگان، ولی فقیه در استان‌ها برای ما اثربخش است تا به نکات اصلی توجه لازم شود و نکته‌ای مغفول نماند.

به راه افتادن نهضت خدمت رسانی در خراسان جنوبی

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نیز در این دیدار با بیان اینکه خوشحالیم امروز میزبان سردار سلیمانی و سردار حزنی هستیم اظهار داشت: در موضوع خدمت به محرومان رهبری همواره تاکید زیادی دارند.

سردار علی قاسمی با بیان اینکه همه تشکلات و دستگاه‌های خدمات رسان برای محرومیت‌زدایی تشکیل و بسیج شده است و هم افزایی و همراهی خوبی در استان خراسان جنوبی وجود دارد البته هنوز جا برای کار زیاد دارد.

او افزود: نهضت خدمات‌رسانی در خراسان جنوبی به راه افتاده است. بین سپاه و دستگاه‌های دولتی جلسات مختلف برگزار شده و هم افزایی لازم وجود دارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: امروز اکثر دست اندرکاران که به استان آمدند تا نهضت خدمات رسانی که در استان خراسان جنوبی به وجود آمده تکمیل شود.

انتهای پیام/ ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.