با حضور سردار سلیمانی ۶ هزار و ۲۵۰ پروژه زودبازه و عام‌المنفعه بسیج به منظور خدمت‌رسانی به مردم در مناطق محروم افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  سردار  قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در مراسم افتتاح سراسری ۶ هزار و ۲۵۰ پروژه زودبازه و عام‌المنفعه از طرح بزرگ خدمت‌رسانی همزمان ۴۰ هزار پروژه در خراسان جنوبی  افتتاح کردند.

او با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی به منظور  بحث محرومیت‌زدایی همدلی و هم‌افزایی خوبی وجود دارد افزود: ستاد محرومیت‌زدایی در استان  تشکیل می شود که اقدامات خوبی در این ستاد انجام می‌شود.

سردار  قاسمی با بیان اینکه در نهاد‌های مردمی و خیریه‌ها نیز این هم افزایی شکل گرفته است ادامه داد: در بسیج سازندگی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، قرارگاه محرومیت‌زدایی و قرارگاه شهید ناصری همه و همه برای این کار خدمت می‌کنند.


بیشتر بخوانید:بسیجی یعنی همه مردم؛ هم سنی و هم شیعه


فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی  از فعالیت ۲۵۳ گروه جهادی دارای شناسه در استان خبر داد و گفت: در تابستان امسال ۲۰۳ گروه جهادی به روستا‌های استان اعزام شدند.

او با اشاره به راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه توسعه بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۳۰۵ صندوق قرض الحسنه توسعه در استان راه‌اندازی شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: وام‌های اشتغال توسعه روستایی که در گذشته اعطا می‌شد امروز نیز در دستور کار است و به منظور  شناسایی روستا‌های هدف دنبال می‌شود.

قاسمی گفت: سهم خراسان جنوبی از این تعداد ۷۵۰ پروژه است که امروز ۵۲۶ پروژه آماده شده و همزمان با سراسر کشور افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

 ۷۵۰ پروژه سهم خراسان جنوبی از  پروژه  بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.