مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از آمادگی ۱۰ اکیپ بازرسی سرویس مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سجاد سلیمانی با اعلام اینکه بیش از ۵ هزار سرویس مدرسه در سال تحصیلی ۹۹_۹۸ جابه جایی دانش آموزان کرمانشاهی را به عهده دارند، گفت: همچنین تاکنون ۵ هزار برچسب سرویس مدارس چاپ شده تا در اختیار سرویس مدارس قرار بگیرد.

 او تأکید کرد: با توجه به راه اندازی سامانه پایش ناوگان دانش آموزی، برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای ساماندهی سرویس‌های مدارس انجام شده است، تا والدین با ثبت نام در سامانه سپند با رصد زمان رفت و برگشت دانش آموز خود با آرامش خاطر بیشتری فرزندان خود را راهی مدرسه کنند.

سلیمانی افزود: در خصوص نظارت بر فعالیت سرویس مدارس نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و پیش بینی شده تا ۱۰ اکیپ گشت و بازرسی با همکاری پلیس راهور برای نظارت مستمر و بازرسی از سرویس مدارس فعالیت خود را آغاز کنند.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه یادآورشد: از ماه گذشته ۶۵ شرکت‌های مجاز حمل و نقل درون شهری به نواحی سه گانه اداره کل آموزش و پرورش اعلام و در این مسیر همکاری لازم با کارگروه ماده ۱۸ آموزش و پرورش در شروع سال تحصیلی انجام شده است.


به گفته سلیمانی در سال جاری ۲۴ درصد هزینه نرخ کرایه سرویس مدرسه نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و نرخ سرویس مدرسه براساس نوع خودرو اعلام شده محاسبه می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرکرمانشاه با تاکید بر نظارت و همکاری خانواده‌ها به منظور ارائه خدمتی با کیفیت به دانش‌آموزان، از والدین خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به مدیر آموزشگاه، کارشناس انجمن اولیاء و مربیان منطقه ویا با ستاد ساماندهی سرویس مدارس سازمان تاکسیرانی به شماره ۳۸۲۵۷۹۱۰ تماس حاصل نمایند.

 

انتهای  پیام/ز

 

بیش از ۵ هزار سرویس مدرسه  دانش آموزان کرمانشاهی جا به جا می کنند

برچسب ها: حمل و نقل ، تاکسیرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.