محورهای مواصلاتی مهمی در کهگیلویه و بویراحمد احداث شده و یا در حال تکمیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عبوری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی این استان در یاسوج با اشاره به اینکه در کهگیلویه بویراحمد راههای مواصلاتی مهمی وجود دارد گفت: لزوم برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح منابع و امکانات موجود راه برون رفت و عبور از مشکلات موجود در این محورهای مهم است.
 
 عبوری افزود: چرخش نیروی انسانی و مدیریت بر سرمایه‌های انسانی سازمان و به کارگیری ظرفیت نیروهای جوان و توانمند همواره باید از سوی معاونان توسعه مدیریت و منابع در سراسر کشور مدنظر قرار گیرد و در حفظ و ارتقاء این سرمایه‌های انسانی همت لازم به کار گرفته شود.‌
 
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم دراین آیین گفت: محور شریانی زیادی از جمله یاسوج شیراز -یاسوج اصفهان از این استان می گذرد که باید مورد توجه قرار گیرند.
 
عزیز فیلی به طرح های انجام شده در حوزه راه در این استان اشاره کرد و افزود: در بخش راه های استان ۱۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با پیمانکاران منعقد شده است.
 
او با بیان اینکه در شرایط حاضر منابع محدود است افزود: با پیگیری نمایندگان ۱۳۵۰ میلیارد تومان به دو هزار طرح در دست اجرای در این استان اختصاص یافته که این نشان دهنده توجه دولت به بحث راه های استان است.
 
فیلی گفت: احداث راه در استان با توجه به توپوگرافی منطقه با مشکلات عدیده ای مواجه است اما از حیث جایگاه در ساخت پل ها و تونل سرمایه گذاری های زیادی انجام شده است.
 
او افزود: اولویت این استان تکمیل طرح های نیمه تمام مانند یاسوج-شیراز، یاسوج-اقلید و یاسوج -پاتاوه است که در حال چهار خطه شدن هستند.
 
در ادامه این مراسم همچنین نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت:راه‌های مواصلاتی همواره موردتوجه بوده و اگر در این استان شاهد مهاجرت معکوس هستیم به برکت عمران و آبادانی در روستاها است.
 
غلام محمد زارعی افزود: پیمانکاران سرمایه های ارزشمندی هستند و با داشته های خود به مسائل عمرانی ورود می کنند که باید مورد توجه قرار گیرند.
 
در پایان این مراسم آقای پژمان نیک اقبالی به عنوان مدیرکل جدید راه شهرسازی استان معرفی و از خدمات اقای عبدالحمید نژاد صفوی مدیر کل سابق راه شهرسازی کهگیلویه بویراحمد تجلیل شد.
 
نیک اقبالی معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را در سوابق کاری خود دارد.
 
انتهای پیام/ط
 

محورهای مواصلاتی مهمی در کهگیلویه و بویراحمد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.