وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن ضمن انتقاد از عربستان در خصوص ادامه تجاوزش به این کشور، به امارات نیز هشدار داد.

هشدار یمن به اماراتی‌ها: شماری از تأسیسات مهم امارات در «بانک اهداف» نیرو‌های یمنی قرار دارندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی خبری یمنی پرس، «هشام شرف» وزیر امور خارجه (دولت نجات ملی یمن در صنعا) به امارات هشدار داد و گفت شماری از تأسیسات مهم امارات در «بانک اهداف» نیرو‌های یمنی قرار دارند.

وی افزود: حمله به تأسیسات نفتی آرامکو در شرق عربستان بخشی از طرح نظامی یمن است و تأسیسات مهم دیگر سعودی در صورتی که عربستان به تجاوزش به یمن و ملت آن ادامه دهد ممکن است در هر لحظه‌ای هدف حملات نیرو‌های یمنی قرار بگیرند.

روز گذشته نیز یحیی السریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از اجرای عملیات گسترده و مهم در محور نجران در جنوب عربستان با نام «نصر من الله» خبر داد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در ادامه گفت: در این عملیات، شماری از افسران سعودی را از ملیت‌های مختلف به اسارت گرفتیم، اما با آنها به شیوه انسان دوستانه برخورد خواهد شد. برای دفاع از اسرا از اتباع مختلف، اقدامات بیشتری اتخاذ خواهیم کرد و به خانواده همه اسرا اطمینان خاطر خواهیم داد که با روشی انسانی با آن‌ها تعامل خواهیم کرد.

این مقام ارشد یمنی با تاکید بر شمار زیاد تلفات انسانی مزدوران ائتلاف سعودی در نتیجه عملیات نصر من الله، اعلام کرد: هزاران نفر که بیشتر آن‌ها خیانت کار هستند، به اسارت گرفته شده‌اند. این عملیات چند ماه است که ادامه دارد و طی این مدت دشمنان ما خسارت‌های جانی و مالی خیلی زیادی را متحمل شده‌اند.

شنبه دو هفته پیش نیز نیرو‌های یمنی در واکنش به ادامه جنایت‌های ائتلاف متجاوز علیه مردم این کشور، تاسیسات نفتی آرامکوی عربستان را هدف حمله پهپادی قرار دادند. این حمله موجب کاهش ۵۰ درصدی تولید نفت این کشور و افزایش بهای جهانی طلای سیاه شد. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۵۴ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
یا هشام شرف عزیز و ای برادران انصارالله:
چرا؟؟ در مقابل دشمن سفاک و جبار و ظالم اینهمه مدارا و تعارفات دارید؟؟ بدون ملاحظات تمام زیرساخت های عربستان و امارات را نابود کنید....آیا؟؟ آنها هنگام بمباران و موشکباران زیرساخت های کشور یمن با ما ملاحظاتی داشتند؟؟ مراکز حساس و بنادر مهم اقتصادی در امر واردات و صادرات و...... شما امروز مدیون خون شهداء یمن هستید در انتقام گرفتن از خون رزمندگان و شهداء مظلوم و کودکان و مادران زینب گونه بیگناه و پدران حسین گونه و زن و مرد از سالخوردگانی که مورد ظلم و اجحاف دشمنان واقع شدند کوتاه نیائید و بدون ملاحظه مواضع حساس و حیاتی عربستان آل سقوط و امارات را بمباران و نابود کنید فقط چند گام تا نصرت الهی وعده داده شده مانده..........کافی است بدون کشتار دسته جمعی مردم این دو کشور تمام تاسیسات آب و برق را در هر دو کشور نابود کنید خودبخود نصرت الهی نصیب تان خواهد شد چون بدون غذا چند روز میتوان زنده ماند؟؟ حالا بدون آب چند ساعت میتوان زنده ماند؟؟ بنابراین با بمباران تاسیسات حیاتی همانطور که کودکان و مادران یمنی زجر تلخ و آزار و اذیت قحطی و کمبود آب و غذا و آب آشامیدنی سالم را تحمل میکنند همین شرایط را بر دشمن تحمیل کنید آنگاه تمام جمعیت ناراضی در دو کشور عربستان آل سقوط و امارات بمب های فعال شما در قلب دشمن و عمق خاک دشمن خواهند شد.............
آخرین اخبار