پلیس فتای استان مرکزی اراذل و اوباشی که در اینستاگرام قدرت نمایی می‌کردند را دستگیر کرد.

ضرب شصت پلیس فتای استان مرکزی به  اراذل و اوباش اینستاگرامیسرهنگ احسان آنقی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از دستگیری اراذل و اوباشی که در اینستاگرام قدرت نمایی می‌کردند خبرداد.

سرهنگ آنقی افزود: سه نفر از اراذل و اوباشی که با انتشار تصاویر و فیلم‌های قدرت نمایی خود در صفحه‌های اینستاگرامی اقدام به ترویج خشونت شرارت و اوباشگری کرده و باعث آزرده خاطر شدن اذهان عمومی شهروندان شده بودند در تحقیقات پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شدند.

سی ام بهمن ۹۷ هم سرعت عمل پلیس استان مرکزی اراذل و اوباش حمله کننده به یک مغازه دخانیات فروشی در شهر اراک که فیلمشان در فضای مجازی منتشر شده بود، را غافلگیر کرد و عاملان حمله با سلاح سرد به این یک مغازه دار که فیلم شان در فضای مجازی منتشر شده بود در عملیات پلیس دستگیر شدند.

پلیس استان مرکزی به شهروندان اطمینان ادد که با آمادگی کامل در برخورد با هرگونه بی‌نظمی و هنجارشکنی برخورد قاطع خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در کلیه ساعات شبانه روز از طریق تلفن ۱۱۰ هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ج

پلیس فتای استان مرکزی اراذل و اوباشی که در اینستاگرام قدرت نمایی می‌کردند را دستگیر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.