مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با رد برخی گفته‌ها مبنی بر هبه شدن دانشکده فرهنگ و هنر استان به استانداری گفت که ساختمان مذکور در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهرام فاضلی زاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : هیچ هبه‌ای صورت نگرفته و هیچ قولی نیز نه به صورت مکتوب و نه شفاهی چه از سوی ارشاد و چه استانداری در این زمینه داده نشده است.

او در خصوص خبر منتشر مبنی بر هبه کردن ساختمان دانشکده فرهنگ و هنر کرمانشاه به استانداری در زمان مدیریت قبلی این مجموعه گفت : این موضوع مطلقا صحت ندارد.

فاضلی زاد افزود: ساختمان مذکور در حل حاضر در اختیار ارشاد و به صورت موقت نیز در اختیار مجموعه علمی کاربردی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: به دلیل اینکه مجموعه علمی کاربردی هم اکنون در حال تسویه حساب هستند فعلا در دانشکده مستقر هستند تا کار‌های آن‌ها انجام شود.

فاضلی زاد افزود: نه مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه این موضوع را تایید می‌کند نه معاون توسعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این موضوع را که هبه‌ای صورت گرفته تایید می‌کند.

او گفت: در این زمینه اطلاع رسانی غلطی صورت گرفته است و همانطور که گفته شد نه مکتوب و نه شفاهی هیچ سخنی در این زمینه نرفته است که استانداری بخواهد این مکان را تصرف کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: استاندار کرمانشاه و معاونینشان تلاش فراوانی دارند که سرانه فرهنگی استان را ارتقا دهند.

او افزود: هم اکنون مجتمع دانش ما که از مجتمع‌های خوب و در حال ساخت بوده و حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، به عنوان یکی از نمونه‌های این موضوع قابل طرح است.

فاضلی زاد افزود: همچنین نگارخانه جنب تالار انتظار ما در حال ساخت است و همه این مراکز فرهنگی به همت مسئولین محترم استان از جمله استاندار و معاونین وی بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: این کم لطفی است که این تفکر به وجود آید که استانداری کرمانشاه به ساختمان‌های ما چشم دارد.

او افزود: در حال حاضر نگاه مجموعه استانداری از جمله استاندار و معاونینش ارتقا سرانه فضا‌های آموزشی و نه کاستن و کم کردن این فضاهاست .

 

 

انتهای پیام/د

هیچ هبه‌ای صورت نگرفت

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.