رئیس بسیج جامعه پزشکی تهران گفت: مناطق محروم و کم‌برخوردار استان تهران بیش از سایر مناطق کشور است.

برپایی درمانگاه‌های تک‌تخصصی در مناطق محروم تهرانعیسی مالمیر، رئیس بسیج جامعه پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوانبا اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و کم‌برخوردار، اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و حاشیه‌نشین کشور خدمات بهداشتی درمانی با کیفیت خوبی ارائه می‌دهد و برخلاف تصور برخی افراد، مناطق محروم و کم‌برخوردار استان تهران بیش از سایر مناطق کشور است.

او ادامه داد: سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران دارای دو ظرفیت و پتانسیل بزرگ در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است و طرح شهید رهنمون در مناطق محروم استان تهران نیز در حال ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی تهران با اشاره به اینکه ۱۰۰ تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون مشغول به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم هستند، افزود: ۱۰۰ تیم در قالب طرح شهید رهنمون در سطح استان تهران و مساجد مناطق محروم مستقر هستند و ماهانه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب به مردم ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: توصیه‌های بهداشتی به زائران اربعین حسینی
مالمیر بیان کرد: درمانگاه‌های تک‌تخصصی از دیگر ظرفیت‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران است که در کنار ارائه خدمات سطح یک، خدمات بهداشتی و درمانی سطح دو نیز به مردم ارائه می‌دهند؛ هفته گذشته، درمانگاه تخصصی چشم‌پزشکی در یکی از مناطق محروم تهران راه‌اندازی شد و ۶۷۰ بیمار به وسیله ۱۲ چشم‌پزشک مورد معاینه قرار گرفته‌اند.

او گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم علاوه بر ظرفیت خود از پتانسیل برون سازمانی مانند ستاد اجرایی فرمان امام و پیوست بهداشتی و درمانی در این تیم‌ها بهره می‌گیرد.
 
انتهای پیام/

 ۱۰۰ تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون مشغول به فعالیت هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار