معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: ارزیابی از عملکرد دستگاه‌ها باید سبب بهبود عملکرد، پاسخ گویی و اصلاح فرآیند‌ها شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و عفاف و حجاب استان با بیان اینکه ارزیابی‌های صورت گرفته باید اثرگذاری و در بهبود عملکرد دستگاه‌ها نقش داشته باشد، گفت: هدف از ارزیابی دستگاه‌ها در حوزه صیانت از  حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و عفاف و حجاب، بهبود عملکرد، پاسخ گویی و اصلاح فرآیند‌ها است.

او با اشاره به اینکه یکی از معانی حقوق شهروندی این است که مردم بدانند سازمان‌ها با توجه به ماموریت‌ها و امکاناتی که در اختیار دارند، چه می‌کنند، افزود: مردم باید نتیجه بازرسی و ارزیابی را در عمل احساس کنند.

حسن نژاد گفت: اگر نظارت و ارزیابی منجر به تغییر رفتار و اصلاح عملکرد نشود خالی از فایده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه دستگاه‌های موفق در حوزه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و عفاف و حجاب الگوی دستگاه‌های دیگر باشند، افزود: دستگاه‌هایی که در این حوزه‌ها کمتر توفیق داشته اند از اقدامات و تجربیات دستگاه‌های موفق بهره گیری کنند.

در آغاز این جلسه مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری، تیم بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و عفاف و حجاب استان و دستگاه‌های اجرایی، گزارشی از نتایج کار خود ارائه کردند.

انتهای پیام/ م

ارزیابی از عملکرد دستگاه‌ها راهی برای بهبود عملکرد و اصلاح فرآیند‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.