فرماندار نور، امسال از آزادسازی بیش از ۶۰ هزار متر از سواحل این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی شادمانفرماندار نور در حاشیه پاکسازی بیش از ۲ کیلومتر از سواحل شهر رویان که به مناسبت روز جهانی دریای خزر در حال انجام بود، گفت: ما چند هدف را در کنار ساحل دنبال می‌کنیم، اول زیبایی و پاکسازی و بهداشتی بودن ساحل و دوم آزاد بودن کل حریم ۶۰ متری که برای استفاده عمومی است که خوشبختانه توانستیم بیش از ۴ کیلومتر از طول ساحل و بیش از ۶۰ هزار متر مساحت کل حریم را آزاد نمائیم.

او با بیان اینکه این شهرستان بیش از ۳۲ کیلومتر ساحل ماسه‌ای دارد که در نوع خود کم نظیر است افزود: امروز کلیه مدیران را با هدف جمع آوری پسماند‌ها و زباله‌های ۲ کیلومتر از ساحل دریای خزر به دور هم جمع کردیم.

فرماندار نور گفت:یک بخش خصوصی که در نقطه  ای از ساحل نور  به طول یک کیلومتر اقدام به ساخت دیوار کرده بود در عمق ۳۰ متر آزاد شد و، چون مبلمان و درختکاری و گل کاری و چمن زیبایی داشت این را در اختیار شهرداری ایزدشهر قرار دادیم.

او افزود: از ۲۰ نقطه‌ای که توسط بخش خصوصی تصرف شده بود در یک و نیم ماه گذشته ۱۵ نقطه را آزاد و ۵ نقطه دیگر را آزاد خواهیم کرد و و بزودی جشن آزادی کامل ساحل و در اختیار عموم بودن را، در شهرستان نور برپا خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/س
 

آزادسازی سواحل نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.