فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۶۳ کیلو تریاک در بازرسی از وانت پیکان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تردد خودروی حامل مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی شهرستان نهبندان، مأموران پلیس هنگام کنترل و بازرسی خودرو‌های عبوری به یک وانت پیکان مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از خودرو که به سمت استان‌های مرکزی کشور در حرکت بود؛ ۶۳ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم با تشکیل پرونده قضائی روانه داسرا شده و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

کشف ۱۸ کیلو هروئین فشرده در نهبندان

سرهنگ دادگر جانشین انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پراید که قصد عزیمت به شهر‌های مرکزی کشور را داشت مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسی تخصصی متوقف کردند.

او افزود: مأموران خودروی متوقف شده را بازرسی کردند که در بازرسی از این خودرو ۱۸ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین فشرده کشف و ۲ متهم در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ دادگرادامه داد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام / ط ا



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.