نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: گردشگری معدن برای اولین بار در کشور در دستور کار قرار دادیم که طرح جدیدی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز وارد شهرستان زرند شد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان برنامه‌های این سفر یک روزه را با ادای احترام به مقام والای شهدای شهرستان زرند آغاز و در گلزار شهدا این شهرستان حضور یافت حضور در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه امام جمعه کرمان بود .

امام جمعه کرمان در جلسه شورای اداری بر لزوم بیش از پیش بصیرت مسئولین و خدمت به مردم تاکید کرد و افزود: مسئولیت امانت الهی است باید از این فرصت حداکثر بهره معنوی خدمت رسانی را ببریم مسئولین باید از این فرصت که نصیبشان شده با تمام توان در رفع مسائل و مشکلات و همچنین توسعه و آبادانی گام‌های ارزشمندی را بردارند و خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادت محسوب می شود که باید قدردان این موقعیت باشیم تا در پیشگاه خداوند و شهدای عزیز سرافراز باشیم و قطعا در پیشگاه خدا در برابر این همه اخلاص‌هایی که انقلاب را به اینجا رساند همه ما مسئول هستیم.

اوبا اشاره به توطعه‌های متعدد دشمنان قسم خورده در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه است و همانطوری که همه سلایق که با مدیریت جهادی خود در دوران دفاع مقدس جنگ تحمیلی را مدیریت کردند با همان وحدت و روحیه انقلابی در پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری بیش از پیش تلاش نماییم و پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی امام عصر( عج) برسانیم.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند هم ولایتمداری را از ویژگی‌های مردم شهرستان زرند عنوان کرد و گفت: مردم شهرستان زرند در دفاع مقدس حماسه‌های عظیمی را آفریدند و مسئولین انقلابی شهرستان با هر سلیقه‌ای که هستند. با وحدت و همدلی مثال زدنی در توسعه و آبادانی منطقه گام‌های ارزشمندی را برداشته اند و می توان ادعا کرد که شهرستان کوچک زرند از نظر اقتصادی و صنعتی به یک اصفهان بزرگ تبدیل شده است؛ و این یک افتخار است که هر روز شاهد تحول عظیمی در منطقه هستیم.

او گفت: مسئولین شهرستان زرند از سرمایه گذاران استقبال می‌کنند و آماده هرگونه همکاری هستند .

امیری نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان هم با اشاره به وضعیت معیشت مردم گفت با تلاش سه قوه شاهد کاهش فشار اقتصادی در جامعه باشیم .

او افزود: توصیه‌های اخیر مقام معظم رهبری در جمع اعضا شورای خبرگان رهبری باید سرلوحه برنامه‌ها قرار گیرد.

امیری تعامل و همدلی همه مسئولین شهرستان زرند را در پیشبرد توسعه و آبادانی منطقه بسیار ارزشمند عنوان کرد و افزود:با توصیه‌های چند ساله مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی و رونق تولید گام‌های بسیار ارزشمندی با استفاده از ظرفیت‌های شهرستان و با همت مدیران دلسوز و وحدت همه مسئولین اجرایی و قضایی و فرهنگی در شهرستان زرند برداشته شده است وجود کارخانجات واگن سازی، کک سازی، ذغالشویی، سنگ آهن، گندله سازی می توان یاد کرد.

او گفت:گردشگری معدن هم برای اولین بار در کشور در دستور کار قرار دادیم که به عنوان طرح جدیدی در کشور محسوب می شود.

امیری تصریح کرد:صنایع شهرستان زرند در سال تحصیلی جدید، بسته های نوشت افزار به ارزش ۳ میلیارد ریال به دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان اهدا کردند.

صادق زاده فرماندار زرند هم گفت: شهرستان زرند در دوران دفاع مقدس ۵۸۰ شهید، ۱۰۲ آزاده، و ۱۸۰۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و مقام معظم رهبری در سفر به این شهرستان فرمودند من زرند را به ۱۲ هزار رزمنده آن در دوران دفاع مقدس و حضور پرشور در نماز جمعه شناختم.

او گفت: با همت همه مسئولین در بخش‌های کشاورزی و صنعتی گام‌های بلندی برداشته شده است و با بهره برداری از کارخانه فولاد زرند ایرانیان تا پایان امسال چرخه تولید فولاد در شهرستان زرند کامل می شود و شهرستان زرند به قطب تولید فولاد کشور تبدیل خواهد شد .

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی از مصلی شهرستان زرند بازدید و در جریان روند احداث این مکان مذهبی قرار گرفت ،او در ادامه از کارخانه فولاد و کک سازی شهرستان زرند بازدید کرد.

انتهای پیام/ی

سفر نماینده  ولی فقیه در استان کرمان به زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار