مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امسال ۶۳ طرح با همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در این استان اجرایی می‌شود.

ساخت ۶۳ طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی نادری، مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: امسال ۶۳ طرح در دو مرحله در سطح استان اجرایی خواهد شد.

او با بیان اینکه از سال گذشته ۴۵ طرح انجام شده و ۱۸ طرح باقی مانده که تا پایان سال انجام می‌شود، گفت: با توجه به تورم و شرایط اقتصادی طرح‌ها با اعتبارات سال گذشته انجام شده است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: از مجموع طرح‌ها ۲۷ مورد متعلق به فامنین، ۲۸ طرح مربوط به کبودراهنگ و ۸ مورد مربوط به نهاوند است.

نادری با بیان اینکه اعتبارات این طرح‌ها ۴۷ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال است گفت: تمام اقدامات با مشارکت مردمی و اعتبارات قرارگاه و دولت انجام شده است.

او با اشاره به اینکه ۲۲ میلیارد ریال از اعتبارات متعلق به قرارگاه است عنوان کرد: ۲۱ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و بیش از ۳ میلیارد ریال مشارکت مردمی بوده است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ۵۰ درصد اعتبارات قرارگاه محقق شده است، افزود: اعتبارات دولتی سال گذشته ۳۰ درصد و از اعتبارات امسال ۸۰ درصد محقق شده است.

نادری گفت: طرح‌هایی که با مشارکت عمومی انجام شده هرچند با مبالغ کمی همراه بوده، اما اثرات بیشتری نسبت به سایر طرح‌ها داشته است.

او با بیان اینکه پای کار آوردن مردم در همه برنامه‌ها اثرات، خیرات و نیز سرعت بیشتری به طرح‌ها داده است افزود: امروز ۱۶ طرح را بازدید خواهیم کرد که ۹ طرح مربوط به دهستان اولیا و هفت طرح مربوط به بخش پیشخور فامنین است.

مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه سپاه همدان در سال جاری، یک هزار و ۴۰ طرح اجرا خواهد کرد که ۶۳ طرح متعلق به قرارگاه پیشرفت و آبادانی است گفت: از این طرح‌ها ۵۰۰ خانه تخریبی متعلق به محرومان ساخته می‌شود.

نادری افزود: ساخت سالن‌های ورزشی، خانه محرومین، غسالخانه، حسینیه، آب‌بند، قنات، چاه، خانه عالم از دیگر طرح‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ب


اجرای ۱۸ طرح باقی مانده تا پایان سال در همدان

برچسب ها: بسیج سازندگی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار