فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اعلام آمادگی ۵۰ گروه جهادی از حوزه‌های مختلف مقاومت برای حضور در طرح جهاد همبستگی ملی گفت: برای بازسازی خانه‌های سیل‌زدگان تاکنون ۳۷ میلیون تومان هزینه شده است.

اعلام آمادگی ۵۰ گروه جهادی در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، سرهنگ سیدجواد حسینی فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی ملی در شهرستان ملایر اظهار داشت: در این طرح از ظرفیت خیرین و گروه‌های جهادی با هماهنگی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام به شناسایی خانواده مددجویان این دو نهاد با اولویت محرومیت‌زدایی کرده‌ایم.

وی افزود: در این راستا احداث ۲۹ باب منزل مسکونی و تعمیر ۳۹ باب منزل مسکونی افراد آسیب دیده در سیل زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) و ۳۲ تعمیر باب منزل خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی شناسایی شده که در حال حاضر ۱۵ نفر از مددجویان بهزیستی به بانک معرفی شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به احداث ۳ باب منزل سیل‌زدگان گفت: ۱۲ باب منزل سیل‌زدگان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی بازسازی و مرمت شده است.

وی با اشاره به اعلام آمادگی ۵۰ گروه جهادی از حوزه‌های مختلف مقاومت برای حضور در طرح جهاد همبستگی ملی بیان داشت: برای بازسازی خانه‌های سیل‌زدگان تاکنون ۳۷ میلیون تومان هزینه شده است.

حسینی اضافه کرد: از ادارات کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی و بنیاد مسکن می‌خواهیم که مراحل آماده‌سازی تسهیلات را راحت و بدون بروکراسی اداری انجام دهند چراکه برخی از خانواده‌ها مشکلات جسمی، حرکتی و ناتوانی مالی دارند.

انتهای پیام/د.ا

اعلام آمادگی ۵۰ گروه جهادی ملایر برای حضور در طرح جهاد همبستگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار