امدادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج فتح المبین کمیته امداد امام خمینی استان (ره) زنجان با حضور در مزار شهدای گمنام و وشهدای والامقام ۸ سال دفاع مقدس با ارمان‌های شهیدان تجدیدمیثاق کردند.

تجدید میثاق امدادگران بسیجی با شهدای دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،در این مراسم که با کوهپیمایی بسیجیان پایگاه فتح المبین امداد انجام شد جمعی از کارکنان بسیجی و امدادگران این نهاد به همراه مدیر کل کمیته امداد استان، به منظور تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های شهدا و در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس بر مزار شهدای گمنام وشهدای والامقام استان در مزار شهدای بالا حضور یافتند وزیارت عاشورای امام حسین (ع) را در جوار مزار شهدای گمنام زمزمه کردند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: به فرمایش امام راحل: «ما هرجه داریم از محرم وصفر است» وانقلاب ما برگرفته از قیام امام حسین (ع) است وتفکر عاشورایی این انقلاب را به تمامی جهان صادر خواهد کرد.

صفری، سرافرازی و عظمت امدادگران و بسیجیان این نهادمقدس را در گرو پیروی از ولایت فقیه مقام معظم رهبری عنوان کرد وگفت: ما هرچه داریم از برکت خون پاک شهیدان والامقام انقلاب اسلامی است و این امر مدال افتخاری بر سینه یکایک امدادگران کمیته امداد است. وخدمتگزاران امداد با روحیه بسیجی وحرکت جهادی وخدمت به محرومین ونیازمندان از آرمان‌های شهدا صیانت می‌کنند.

در پایان این آیین تجدید میثاق که با حضور فرمانده حوزه بسیج کارمندی استان وفرمانده حوزه شهید مطهری برگزار شد، بسیجیان با قرائت فاتحه و زیارت قبور مطهر شهدا با تقدیم شاخه‌های گل ضمن احترام به مقام شامخ آنان، با شهدا وامام راحل (ره) تجدیدپیمان کردند.

انتهای پیام/ن
 
 

هفته دفاع مقدس در زنجان 

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.