رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت کشور از تحصیل بیش از ۱۱ هزار دانش آموز در ۱۶۰ مدرسه صدرا کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  حجت الاسلام حامد تقدیری در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به سابقه فعالیت مدارس صدرا در کشور، گفت: در حال حاضر ۱۶۰ مدرسه صدرا در سطح کشور فعالیت دارند و استان یزد از استان‌های پر مدرسه صدرای کشور است.

او افزود: در مجموع این مدارس به آموزش ۱۱ هزار و ۵۲۰ دانش آموز در حوزه‌های علوم تخصصی صدرا مشغول هستند.

 حجت الاسلام  تقدیری با بیان اینکه در سطح مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا تمام تلاش این است که بهترین معلمان به کار گرفته شوند، ادامه داد: سه هزار و ۵۴۰ نفر کادر آموزشی شامل معلم و مربی در این مدارس کار آموزش دانش آموزان را بر عهده دارند.

او تصریح کرد: مقام معظم رهبری توصیه‌های جدی نسبت به گسترش رشته علوم و معارف اسلامی و تلاش برای اداره دولتی و بدون هزینه این رشته‌ها صورت گرفته تا مردم بتوانند از این دوره‌ها استفاده نمایند.

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت کشور با اشاره به اینکه این مدارس وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است، ادامه داد: با هماهنگی مدیران سازمان تبلیغات کشور و استان، اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است.

 حجت الاسلام تقدیری گفت: استان‌های خوزستان، فارس و یزد جزء استان‌های با بیشترین تعداد مدارس صدرا هستند و فعالیت‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/ی

فعالیت ۱۶۰ مدرسه صدرا در سطح کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار