عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از آخرین جزئیات معرفی وزیر جدید بازرگانی برای وزارت بازرگانی جزئیاتی را ارائه کرد.

آخرین جزئیات از معرفی وزیر جدید بازرگانیعبدالله رضیان عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به موافقت مجلس در خصوص طرح تشکیل وزارت بازرگانی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی  در جلسه علنی چهارشنبه هفته  گذشته با ۱۱۶ رای موافق، ۴۶ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در مجلس ماده واحده طرح تشکیل وزارت بازرگانی را تصویب کردند.

او ادامه داد: شورای نگهبان برای اجرایی شدن این مصوبه باید مجوز آن را پس از بررسی و تائید صادر کند،که پس از تائید از سوی این شورا رئیس جمهور وزیر مربوطه را برای رای اعتماد به مجلس معرفی می کند.


بیشتر بخوانید: انتقال شرکت "بازرگانی دولتی" از جهاد کشاورزی به صمت، بازار را سامان می‌دهد


عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رئیس جمهور باید تنها یک وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی کند، و با توجه به اینکه مصوبه مجلس درباره تشکیل وزارتخانه جدید است و واژه انتزاع در مصوبه مجلس نیست، به طوری که مجلس با تشکیل وزارت جدید به نام وزارت بازرگانی موافقت کرد.

رضیان تصریح کرد: هم اکنون وزارت صنایع و معادن مانند قبل است و به معرفی وزیر جدیدی نیاز ندارد.

انتهای پیام/

وزیر جدید وزارت بازرگانی کیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار