مدیرکل استاندارد ایلام از ارزیابی و بازدید ۴۹۰ مورد تجهیزات بازی توسط استاندارد ایلام طی سال جاری خبر داد.

بازدید از ۴۹۰ مورد تجهیزات بازی توسط استاندارد ایلام

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مهناز همتی از بازدید فنی و ایمنی ۴۹۰ مورد تجهیز بازی مستقر در زمین‌های بازی و شهربازی‌ها خبر داد، و گفت: شهربازی‌های استان، درطول سال و بر اساس برنامه زمانبندی مشخص توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد مورد بازرسی فنی و ایمنی قرار می‌گیرند.

او افزود: استاندارد برخی از تجهیزات تفریحی بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد مشمول استاندارد اجباری بوده و لذا فعالیت تجهیزات تفریحی‌ای که مشمول مقررات استاندارد اجباری است؛ اعم از تجهیزات شهربازی، زمین بازی، سازه‌های بادی، آبی و ... بدون تاییدیه از سازمان ملی استاندارد ممنوع است.

همتی اضافه کرد: تمامی تولیدکنندگان، واردکنندگان و بهره‌برداران از تجهیزات بازی صرف نظر از مکان مورد استفاده وسایل تفریحی از جمله شهربازی، بوستان، مهدکودک، پارک، استخر، رستوران و ... ملزم به اخذ مجوز مربوطه و استانداردسازی تجهیزات بازی است.

همتی در پایان از همشهریان خواست، هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی مستقر در شهر بازی‌ها از وجود گواهی بازرسی استاندارد اطمینان حاصل نموده و بدون مشاهده گواهی‌های بازرسی استاندارد، از استفاده از این تجهیزات خودداری کرده و این گونه موارد را به اداره کل استاندارد استان مرکزی اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/اس

ارزیابی ۴۹۰ مورد تجهیزات بازی توسط استاندارد ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.