فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب کشور مطرح کرد؛

نقش آفرینی بی نظیر کهگیلویه وبویراحمدی ها در دفاع مقدس

فرماندهی قرارگاه کربلا در جنوب کشور گفت: کهگیلویه وبویراحمدی ها در دوران دفاع مقدس با تفنگ‌های برنو از همان روز‌های آغازین جنگ تحمیلی حضور پیدا کردند.

نقش آفرینی بی نظیر کهگیلویه وبویراحمدی ها در دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب کشور در یادواره شهدای بخش سرآسیاب یوسفی گفت: شهدا با ایثار و فداکاری درس مقاومت، آزادگی و شجاعت را به ما آموختند و عزت، اقتدار و استقلال امروز ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است.

سردار خادم سید الشهدا افزود: دشمنان نظام اسلامی با شروع جنگ تحمیلی به خیال خام خود شکست انقلاب را برنامه ریزی کرده اند، اما فکر نمی‌کردند که مردم ایران با لبیک به ندای رهبر انقلاب و الهام از مکتب عاشورا تمام معادلات آن‌ها را بر هم بزنند.

او بیان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس با تفنگ‌های برنو از همان روز‌های آغازین جنگ تحمیلی حضور پیدا کردند و در قالب تیپ سلحشور ۴۸ فتح با نقش آفرینی بی نظیر خود در دفاع مقدس، برگ زرینی را به تاریخ سراسر افتخار این دیار افزودند.

فرمانده قرارگاه کربلا جنوب کشور اضافه کرد: ما وظیفه سنگینی در برابر خون شهدا داریم و تکلیف ملت ایران در ازای این ایثار، مقاومت، عمل به وصایای شهدا و در مسیر ولایت بودن است.

او بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی در تمام دوران چهل ساله از ملت ایران سیلی خوردند و نمونه بارز آن علاوه بر دوران دفاع مقدس، پیروزی جبهه مقاومت در سوریه است که با وجود تجهیز داعش با انواع سلاح و تجهیزات فرزندان اسلام اثری از فرزند خوانده‌های استکبار و تکفیر بر جا نگذاشتند.

فرمانده سپاه ناحیه بهمئی دراین آیین گفت: شهدا حق عظیمی به گردن ما دارند و این کمترین کاریست که می‌توان در گرامی داشت یاد و خاطر این عزیزان انجام داد.

سرگرد پاسدار باقر پسنده افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین وظیفه ما در جامعه است و این برنامه چهاردهمین یادواره‌ای است که در مناطق مختلف شهرستان درراستای تکریم مقام شهید و شهادت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

یادواره شهدای بخش سرآسیاب یوسفی برگزار شد

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار