امام جمعه میبد گفت: توطئه ها و نقشه های دشمنان به فضل خدا و مدیریت رهبر معظم انقلاب نقش بر آب شده است.

نقش برآب شدن توطئه های دشمن با مدیریت رهبریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه موقت میبد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: اگرچه در طول هشت سال دفاع مقدس، جنگ خسارت‌های فراوانی برای ما داشت، اما عرضه اسلام ناب و انقلاب ما به دنیا یکی از برکت های دفاع مقدس است.

حجت الاسلام کارگر افزود: آمریکا و جبهه استکبار در طول این ۴۰ سال برای نابودی اسلام و انقلاب ما از هیچ اقدامی کوتاهی نکرد اما به فضل خدا و مدیریت رهبر معظم انقلاب در همه توطئه‌ها و نقشه هایش ناکام ماند.

خطیب جمعه میبد تصریح کرد: در زمان آغاز جنگ کشور آمادگی دفاع مقابل هجوم وسیع دشمن و سلاح را نداشت ولی مدیریت، ولی فقیه در آن برهه سبب حضور داوطلبانه مردم در جبهه ها شد.

حجت الاسلام کارگر ادامه داد: ایمان و اراده پولادین ملت ما سبب پیروزی در جنگ تحمیلی  و تثبیت انقلاب و نظام شد و امروز کار به جایی رسیده است که قدرت‌های بزرگ دنیا نمی‌توانند نگاه چب به این کشور  داشته باشند.

خطیب جمعه میبد تصریح کرد: چطور سازمان‌های بین المللی در برابر جنایت‌های عربستان در کشتار مردم بی دفاع یمن سکوت می‌کند، اما وقتی یک تاسیسات نفتی مورد حمله قرار می‌گیرد، بر می خروشد.

او با بیان اینکه تاکنون بیش از ۹۰ هزار یمنی در حملات موشکی و بمباران از سوی عربستان کشته شده اند گفت: آیا ارزش نفت بیشتر از ارزش خون انسان‌های بی گناه است؟

حجت الاسلام کارگر با اشاره به بهانه آمریکا و کشور‌های اروپایی مبنی بر مذاکره مجدد با ایران گفت: آن‌ها به دنبال این هستند که چیزی که در جنگ تحمیلی و تحریم و تهدید در طول این ۴۰ سال به دست نیاورده اند با شکستن مقاومت ملت ایران، از راه مذاکره به آن برسند.

خطیب جمعه میبد با بیان اینکه امروز کشور‌های غربی بیش از گذشته متزلزل هستند، گفت: اگر نگاهی به شرایط رئساس جمهور آمریکا، فرانسه، انگلیس، رژیم صهیونیستی بیاندازید می‌بینید که مدیریت ولایت فقیه چقدر به ملت و کشور ایران اسلامی آبرو داده است.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه میبد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.