کارشناس فوتبال کشورمان گفت: کی روش استنلی مهاجم سپاهان گل استثنایی به پرسپولیس زد و این گل روی ذهن بیرانوند تاثیر گذاشت.

هومن افاضلی کارشناس فوتبال در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از بازی پرسپولیس برابر سپاهان اظهار کرد: به نظرم  تقریبا یک بازی پایاپای از ۲ تیم در نیمه اول مشاهده کردیم و یک مقدار هم سپاهان بهتر بازی کرد و در نیمه دوم این تیم اصفهانی مسلط بر بازی بود و استحقاق کسب پیروزی در این بازی داشت.

افاضلی درباره گل‌های بدی که بیرانوند برابر سپاهان خورد، گفت: کی روش استنلی مهاجم سپاهان هم گل استثنایی در این بازی زد و این گل روی ذهن بیرانوند تاثیر گذاشت و تمرکز این دروازه بان از بین رفت و گل دوم سپاهان ماحصل تمرکز نداشتن بیرانوند بود. بیرانوند در بازی روز گذشته ۳، ۴ موقعیت گلزنی فوق العاده را مهار کرد و بخشی از قهرمانی‌های پرسپولیس به علت درخشش بیرانوند بدست آمده است و نباید به علت دریافت ۲ گل از این دروازه بان انتقاد کنیم.

افاضلی: گل استثنایی مهاجم سپاهان روی ذهن بیرانوند تاثیر گذاشت/ ویلموتس به لیگ ایران احترام می گذارد/ در حق قلعه نویی بی انصافی شده است

کارشناس فوتبال درباره عملکرد پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم پرسپولیس تغییراتی در مدیریت و سرمربی خود داشته است همین موضوع باعث شده که در فکر بازیکنان این تیم تاثیر بگذارد و آن‌ها به مرور زمان با تفکرات سرمربی خود آشنا می‌شوند. علاوه بر این پرسپولیس ۳ جام قهرمانی پیاپی کسب کرده است به همین علت از لحاظ انگیزشی اداره این تیم برای کالدرون سخت‌تر شده است. البته نوسانات در تیم پرسپولیس طبیعی است و به مرور وضعیت این تیم بهتر می‌شود. به هر حال زمان بر است تا پرسپولیس شرایط خوبی پیدا کند و صبر هواداران هم کم است و دوست دارند هر چه سریعتر وضعیت تیمشان بهتر شود.

افاضلی درباره اینکه علیپور در چند بازی موفق به زدن گل نشده است، گفت: به هر حال شکل بازی پرسپولیس با حضور کالدرون تغییر کرده است و اکنون آن‌ها با سبک و سیاق جدیدی بازی می‌کنند. علاوه بر این سیستم و نفرات پرسپولیس هم عوض شده است و همین موضوع در گل نزدن مهاجمان این تیم تاثیرگذاشته است.


بیشتر بخوانید: قلعه نویی، کی روش و سپاهان بهترین سرمربی، بازیکن و تیم شدند


سپاهان شانس اول قهرمانی است 

او درباره عملکرد سپاهان در بازی با پرسپولیس گفت: همانطور که از قبل بیان کردم سپاهان شانس اول قهرمانی است و یک پروژه ۲ ساله ثبات در مدیریت، کادر فنی و بازیکنان در این تیم وجود دارد. همچنین  سپاهانی‌ها اشکالات خود را برطرف کردند و قلعه نویی هم به عنوان بهترین مربی لیگ برتر بر تیمش اشراف دارد. البته یکی، ۲ بازیکن این تیم از جمله کی روش استنلی شرایط خوبی ندارد که به مرور زمان بهتر می‌شود.

افاضلی: گل استثنایی مهاجم سپاهان روی ذهن بیرانوند تاثیر گذاشت/ ویلموتس به لیگ ایران احترام می گذارد/ در حق قلعه نویی بی انصافی شده است

استقلال برای خروج از فشار باید امتیاز جمع کند 

افاضلی درباره وضعیت استقلال در لیگ برتر فوتبال گفت: تیم استقلال با امتیازات کسب شده و جایگاهش در جدول رده بندی تحت فشار قرار دارد. علاوه بر این تغییرات بازیکنان در این تیم تاثیرگذار بوده است و استقلال برای اینکه از این فشار خارج شود باید شروع به امتیاز جمع کردن کند وگرنه به مشکل برمی خورد.

کارشناس فوتبال درباره عملکرد استراماچونی در استقلال بیان کرد: اگر این سرمربی نتواند خودش را با فوتبال ایران تطبیق بدهد در آن صورت نتایج استقلال بدتراز این می‌شود. استراماچونی باید مسلط بر رفتارش باشد تا بتواند تصمیمات خوبی بگیرد وگرنه شرایط  برای تیمش سخت‌تر می‌شود.

 در حق قلعه نویی بی انصافی می کنند 

او درباره فحاشی هواداران پرسپولیس علیه قلعه نویی سرمربی سپاهان گفت: من چندین سال است که قلعه نویی را می‌شناسم و این رفتار‌ها در حق او بی انصافی است. قلعه نویی بیشترین افتخارات را درمربیگری داشته است و باید به او احترام بگذاریم.


بیشتر بخوانید: اعتراض رسمی باشگاه سپاهان به فحاشی علیه قلعه نویی


تراکتور در صورت پرهیز از حاشیه ها یکی از شانس های قهرمانی است 

افاضلی درباره اینکه تراکتور هم همانند سپاهان تاکنون گلی در لیگ برتر دریافت نکرده است، گفت: تراکتور تیم باتجربه‌ای است و بازیکنان خوب و با کیفیت دارد و در مجموع این تیم تبریزی از لحاظ فنی خوب است. اگر همانند سال‌های گذشته وارد مسائل حاشیه‌ای نشود به طور حتم شانس قهرمانی در لیگ برتر دارد. به هر حال اگر این تیم تبریزی به سراغ حاشیه‌ها برود و آرامش این تیم برهم زده شود در آن صورت به موفقیت دست پیدا نمی‌کنند. به نظرم اتفاقات رخ داده برای دروازه بان این تیم در فصل گذشته نباید رسانه‌ای می‌شد و حداقل این مسائل در باشگاه تراکتور رسیدگی می‌شد. به هر حال حاشیه‌ها باعث شد که تمرکز ذهنی تراکتوری‌ها به هم بریزد و شانس قهرمانی خود را در فصل گذشته از دست بدهند.

افاضلی: گل استثنایی مهاجم سپاهان روی ذهن بیرانوند تاثیر گذاشت/ ویلموتس به لیگ ایران احترام می گذارد/ در حق قلعه نویی بی انصافی شده است

کارشناس فوتبال درباره حضور ویلموتس در ورزشگاه‌ها باعث ایجاد انگیزه در بین بازیکنان می‌شود، گفت: بله طبیعی است بازیکنان زمانی که می‌بینند از سوی ویلموتس دیده می‌شوند انگیزه شان بالا می‌رود. سرمربی تیم ملی به لیگ برتر ایران احترام می‌گذارد و همین باعث می‌شود که تیم‌ها هم با او همکاری کنند و بازیکنانشان را در اختیارش قرار بدهد.

او در پایان درباره مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم سپاهان مدعی اصلی قهرمانی است و بعد از آن تیم‌های پرسپولیس، پدیده، تراکتور و استقلال در صورت مدیریت بهتر شانس‌های بعدی قهرمانی هستند.


بیشتر بخوانید: نکونام و فرکی به تساوی رضایت دادند/ آبی پوشان باز هم در دقایق پایانی امتیاز از دست دادند/ صدر به سپاهان رسید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار