کارشناس داوری فوتبال کشورمان بیان کرد که کیانی روی بازیکن پرسپولیس خطای پنالتی نکرده است.

مظفری‌زاده: روی بازیکن پرسپولیس خطای پنالتی نشدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف سپاهان رفت و در پایان در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

سعید مظفری زاده کارشناس داوری گفت: دقیقه ۱۵ داور می‌توانست سیامک نعمتی را که از حمله موثر حریف جلوگیری کرد را با کارت زرد جریمه کند. دقیقه ۱۷ هم با توجه به محل خطا و نوع خطایی که وحید امیری روی نورافکن انجام داده بود، می‌توان گفت اخطاری که به او داده شد تا حدی سخت‌گیرانه بود.

او بیان کرد: دقیقه ۲۷ داور به خوبی خطای نورافکن را ادامه بازی داد، اما قطعا باید او را با کارت زرد جریمه می‌کرد. دقیقه ۳۲ داور به درستی سیامک نعمتی را به دلیل خطایی که روی حریف انجام داده بود با کارت زرد مواجه کرد. دقیقه ۳۷ وحید کاظمی به اشتباه خطای وحید امیری را روی نورافکن اعلام کرد.

کارشناس داوری گفت: دقیقه ۴۳ کاظمی در حالی که به سمت دیگری نگاه می‌کرد، خطای کیانی را بر روی ترابی ندید که این موضوع اعتراض کنعانی‌زادگان را به همراه داشت که باعث شد داور که صحنه را ندیده بود به کنعانی‌زادگان کارت زرد نشان دهد و تحت‌تاثیر واکنش بازیکنان یک کارت زرد هم به مهدی کیانی نشان داد.

او گفت: دقیقه ۵۳ داور گولیسیانی را با توجه به خطایی که روی سیامک نعمتی انجام داده بود به درستی با کارت زرد مواجه کرد. دقیقه ۹۰ داور بشار رسن را به خاطر خطایش به درستی با کارت زرد جریمه کرد. دقیقه ۹۳ مهدی کیانی شانه به شانه مهدی ترابی داخل محوطه جریمه حرکت کرد که تعادل بازیکن پرسپولیس از بین رفت، اما خطایی در این صحنه اتفاق نیفتاد و داور به درستی دستور ادامه بازی را اعلام کرد.

انتهای پیام/

اظهارات مظفری زاده درباره داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار