سامسونگ با Epic Games، به منظور سلطه بر دنیای بازی‌های موبایل، برای ساخت فورتنایت اختصاصی اندروید همکاری می‌کند.

همکاری سامسونگ با Epic Games برای سلطه به دنیای بازی‌های موبایلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ در تلاش است تا در صنعت بازی‌سازی بازیگر اصلی شود و سریعترین راه برای دستیابی به این هدف، تبلیغ برخی از محصولات خود به عنوان دستگاه‌های مخصوص بازی است. این یکی از دلایلی است که سری نوت به طور ناگهانی تبدیل به "رویای همه گیمرها" شدند. سامسونگ برای تاکید بر قابلیت‌های بخش بازی گوشی‌های خود برای فورتنایت اختصاصی اندروید با Epic Games همکاری می‌کند.

علاوه بر آن امروز، این شرکت کره جنوبی اعلام کرده است که تورنمنت منحصر به فرد ۱۰۰ نفره این عنوان با نام Fortnite Twitch Rivals را که قرار است در تاریخ ۲۷ سپتامبر برگزار شود، حمایت مالی خواهد کرد. در این تورنمنت، شخصیت‌های بازی لباس‌های اسکین Glow را بر تن می‌کنند و از یک روش جدید Levitate برای جشن پیروزی استفاده می‌شود.

همکاری سامسونگ با Epic Games برای سلطه به دنیای بازی‌های موبایل


بیشتر بخوانید: اطلاعاتی جدید از ادغام بازی‌های Borderlands 3 و Fortnite 


لباس The legendary Glow از رنگ Aura Glow معرفی شده برای گلکسی نوت ۱۰ الهام گرفته شده است. این لباس از تاریخ ۲۷ سپتامبر به طور انحصاری در دسترس دارندگان گلکسی خواهد بود. البته سامسونگ اعلام کرده است که دو قابلیت قبلی بازی فورتنایت، یعنی اسکین iKONIK و ایموت Scenerio که به صورت انحصاری برای دستگاه‌های گلکسی بود، از تاریخ ۲۶ سپتامبر از دسترس خارج می‌شود. 

لباس Glow که پیشتر درباره آن صحبت کردیم و ایموت Levitate متعلق به کاراکتر Overseer در این عنوان هستند. این دو قابلیت جدید در همه دستگاه‌های گلکسی از جمله تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند در دسترس خواهند بود. از این دستگاه‌های می‌توان گلکسی نوت ۱۰، گلکسی نوت ۱۰ پلاس، گلکسی S10، گلکسی S10 پلاس، گلکسی S10 و همین‌طور گلکسی تب S6 اشاره کرد.

اگر فورتنایت را روی گوشی خود ندارید، می‌توانید هم اکنون آن را از طریق فروشگاه سامسونگ گلکسی یا نرم‌افزار لانچر بازی گلکسی دانلود کنید.   گوشی‌های گلکسینوت ۹، گلکسی S9، S9 پلاس، گلکسی نوت ۸، گلکسی S8، S8 پلاس یا S8 اکتیو، گلکسی S7، S7 اج یا S7 اکتیو، گلکسی تب S4 و گلکسی تب S3 از روز جمعه شامل قابلیت‌های انحصاری فوق خواهند شد.

انتهای پیام/

همکاری سامسونگ و Epic Games برای تولید فورتنایت انحصاری اندروید

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.