امام جمعه بافق گفت: ایستادگی و وفاق و همدلی مردم و رهبری سبب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با تشریح رهنمود‌های مقام معظم رهبری در درس خارج از فقه پرداخت و گفت: عزتی که انقلاب اسلامی به دست آورده به خاطر مقاومت و پایداری مردم در برابر دشمنان است.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: به برکت همین مقاومت و ایستادگی و وفاق و همدلی مردم و رهبری است که به اوج اقتدار رسیده ایم.

او بیان داشت: بسیاری از رسانه‌های دنیا و کارشناسان مسائل سیاسی اذعان کردند که اقتدار انقلاب اسلامی به حدی رسیده است که آمریکا با آن همه ادعای قدرت، درخواست مذاکره مجدد با ایران می‌کند.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: خود ترامپ نیز عربستان را گاو شیرده خطاب کرده است و با ذلت به آنان دستور می‌دهد، اما با خواهش از ایرانی که شرف و مردانگی دارد قصد رابطه دارد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات سعودی‌ها در یمن اشاره کرد و گفت: عربستان سعودی حدود پنج سال است که با حمایت استکبار جهانی، بیش از ۲۵۰ هزار حمله هوایی در یمن انجام داده است و به کشتار مسلمانان بیگناه این کشور پرداخته است.

حجت الاسلام سلیمانی پیروزی‌های مقتدرانه انصارالله یمن را افتخار آمیز عنوان کرد و افزود: این اقتدار انصار الله یمن و ایستادگی آنان در برابر سعودی‌ها، همه معادلات استکبار جهانی را بهم زد و آنان را به وحشت انداخت.

امام جمعه بافق همچنین با اشاره به اقدامات رئیس قوه قضائیه برای مبارزه با اختلاسگران و بی عدالتی‌های اقتصادی گفت:برخی‌ها با رانت‌هایی که داشته اند می‌خواستند وضع اقتصادی را نابسامان کنند تا اعتراضات مردمی را شعله ور کنند که با قاطعیت قوه قضائیه اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: سرمایه گذاران اقتصادی و افرادی که قرار است در این زمینه فعالیت نمایند باید در چهارچوب قانون و مقرارت اقدام کنند تا وضعیت معیشتی مردم بهتر شود.

گرامیداشت شکست حصر آبادان و تحلیل ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در این پیروزی، لزوم بهره گیری از قران در زندگی و جامعه و... از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.