مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۱۴۱ مدرسه در قالب ۴۵۲ کلاس درس به سیستم گرمایشی استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد مجهز می‌شوند.

مجهز شدن ۱۴۱ مدرسه به سیستم گرمایشی استاندارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،پیروز کرمی،مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۱۴۱ مدرسه در قالب ۴۵۲ کلاس درس به سیستم گرمایشی استاندارد کهگیلویه و بویراحمد مجهز می‌شوند.

مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و ۱۰۵ مدرسه با ۲ هزار و ۶۷۰ کلاس درس در استان او از خریداری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات و سایر امکانات مورد نیاز مدارس خبر داد و افزود:  مدارس مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد بویژه حاشیه‌های شهرها از این تجهیزات بهره‌مند شده‌اند.

کرمی با بیان این‌که امسال زیر سازی و آسفالت محوطه بیش از ۲۲ مدرسه شامل آموزشگاه ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در قالب ۶۰ هزار متر مربع در کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت افزود: اعتبار هزینه شده در این زمینه افزون بر ۳۱ میلیارد ریال بوده که از این میزان ۱۰ میلیارد ریال آن به خرید ایزوگام برای پشت بام ۱۴۲ مدرسه استان اختصاص یافت.

انتهای پیام/پ

سیستم گرمایشی استاندارد  در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.