سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم ما نیاز به یک استارت دارد و با یک برد می‌توانیم انگیزه‌های لازم را پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: تیم ذوب آهن در شرایط خوبی قرار دارد و تمرینات سنیگنی را هم پشت سر می‌گذارد. عملکرد ما تا کنون ضعیف نبوده و من از بازیکنانم راضی هستم و اعتقاد دارم که یک پیروزی می‌تواند به ما در رسیدن به کیفیت و روحیه لازم کمک کند.

او  در رابطه با عملکرد تیمش در این بازی گفت: از عملکرد فنی بازیکنانم لذت بردم و احساس می‌کنم که بازی به بازی مسیر پیشرفت و بهبود را طی کرده و در حال رسیدن به کیفیت مورد انتظار هستیم. به هر حال بازی ما برابر استقلال هم بازی سختی بود و من در کنفرانس خبری پیش از بازی هم گفتم که استقلال با تفکرات تهاجمی به این بازی پا می‌گذارد.

منصوریان ادامه داد: کرنر‌های زیادی زدیم تا موفق شدیم دروازه تیم استقلال را باز کنیم و به نظر من ذوب آهن می‌توانست در این بازی پیروز میدان باشد. اما مشکلی که ما با آن مواجه شدیم این بود که در دو مقطع متفاوت از مسابقه ما به جای تلاش برای جلو افتادن مجبور بودیم تا به بازی برگشته و گل خورده را جبران کنیم که همین امر باعث شد تا تیم ما ضربه بخورد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: آنچه که من در تمرینات از بازیکنانم می‌خواهم، آن‌ها پیاده می‌کنند و همین موضوع سبب می‌شود که بتوانیم بازی‌هایی تا این حد با کیفیت از خود به نمایش بگذاریم. می‌دانستیم که استقلال ممکن است در دقایقی که فشار را روی خود حس می‌کند رو به بازی متراکم وتدافعی بگذارد و تلاش ما هم این بود که در تمام زمان بازی این فشار را روی استقلال حفظ کنیم، اما خب متاسفانه این امر محقق نشد و در دقایقی استقلال فشار زیادی روی تیم ما وارد می‌کرد.

او درباره بازیکنان جدیدی که به گفته خود او قرار بوده تا کم کم به تیمش تزریق شوند، گفت: انتظاری که از خلعتبری داشتیم کاملاً برآورده شد و می‌دانستم که حضور او در میدان می‌تواند جریان بازی را به سود ما تغییر دهد. خوشبختانه بازیکنان سرباز ما هم به ما اضافه شده اند و با حضور این بازیکنان می‌توانیم امیدوار باشیم که تیم ما حرکت روبه جلوی خود را با قدرت بیشتری ادامه دهد.

منصوریان ادامه داد: هرچند نباید فراموش کرد ماشرایط سختی را به بازیکنان سرباز خود تحمیل کردیم، ولی آن‌ها توانستند کیفیت خود را حفظ کنند و نمایشی خوبی داشته باشند. امیدواریم که بتوانیم از حضور آن‌ها به خوبی استفاده برده و به هواداران هم قول می‌دهم که بتوانیم بازیکنی مثل پهلوان را به کیفیت دو سه سال گذشته برگردانم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن راجع به نبردن تیمش گفت: اصل بردن مهم‌ترین مسئله است و فکر می‌کنم که روند ما هم با توجه به تمرینات در این جهت است که بازیکنان جوان تجربه پیدا کنند و بازیکنان با تجربه هم به تیم اضافه شوند تا بتوانیم با حمایت‌های مردم و رسانه مانند فصل قبل به کیفیت خوبی برسیم تا در کنار ارائه فوتبال زیبا، نتایج خوبی را هم بگیریم.

او در پایان درخصوص  داوری گفت: شکل داوری برخی از داورمان ما مثل حیدری بسیار عالی است و شرایط ایشان می‌تواند برای مدیریت بازی بسیار به او کمک کرد. مسابقه حساسی مانند این دیدار لازم بود تا داور بسیار خوبی مانند حیدری برای آن در نظر گرفته شود. البته بهتر است تا برای راحت‌تر شدن فضای کار داوران آن‌ها را رها کرده و کمتر به عملکردشان انتقاد کنیم.
 
انتهای پیام/ی
 

تیم ما حرکت روبه جلوی خود را با قدرت بیشتری ادامه می دهد

برچسب ها: ذوب آهن ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار