شرکت در پیاده‌روی اربعین تنها با یک روز مرخصی! + فیلم

موشن گرافیکی که در ادامه مشاهده می‌کنید به شما کمک می‌کند تا به راحتی و تنها با یک روز مرخصی در پیاده‌روی اربعین شرکت کنید.

شرکت در پیاده‌روی اربعین تنها با یک روز مرخصی! + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، آرزوی هر فردی است که در پیاده‌روی اربعین شرکت کند و یکی از قطره‌های دریای زائرین حسینی باشد. اما متاسفانه بعضی از افراد به دلیل مشغله کاری نمی‌توانند با زائرین پیاده، هم قدم شوند.

موشن گرافیک زیر به شما کمک می‌کند تا این سفر را تنها با یک روز مرخصی تجربه کنید. 

 

 

 


بیشتر بخوانید: ارزان‌ترین راه برای شرکت در مراسم اربعین چیست؟


 

انتهای پیام/

با این راهکار به راحتی در پیاده‌روی اربعین شرکت کنید + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۰۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
اگه موقعیت سفر به کربلا دست داد // حتی اگر اخراجت کنن هم برو کربلا // ممکنه حسرتش تا اخر عمر بر دلت بماند
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۱۶ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : لبیک یا حسین ع :
الحسین ع یجمعنا حضرت ارباب امام حسین ع ناخدای کشتی نجاتیست برای کل بشریت در تمامی زمانها و مکانها ای انسانهای روی کره زمین بشتابید و خودتان را در این اقیانوس طوفانی خطرناک به کشتتی عظیم نجاتت اباعبدالله الحسین ع برسانید تا غرق نشدیت در دنیای فانی ، هرسال ابا عبدالله الحسین ع از اول محرم تا روز اربعین حسینی ع فریاد می زند با صدای رسا و به کل بشریت و انسانیت می گوید هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی به معنای «آیا یاری کننده‌ای هست که مرا یاری کند؟» آیا کسی هست که کمکم کنه که دستش رو بگیرم تا به سمت سعادت و بهشت ببرمش؟ امام حسین ع پیشتر در منزلگاه قصر بنی مقاتل هنگامی که عبیدالله بن حر جعفی را به یاری طلبید و او عذر آورد، از عبیدالله خواست که از آنجا برود چرا که اگر صدای استغاثه امام را بشنود و اجابت نکند، خدا او را هلاک می‌کند.»
1- در آغاز نبرد؛ هنگامی که دو سپاه روبروی هم قرار گرفتند، امام حسین(ع) صدا زد: «أَمَا مِنْ مُغِیثٍ یُغِیثُنَا لِوَجْهِ اللهِ؟ أَمَا مِنْ ذَابٍّ یَذُبُّ عَنْ حَرَمِ رَسُولِ الله؟»؛ «آیا دادرسى نیست که براى رضاى خدا به داد ما برسد؟ آیا دفاع‌کننده‌اى نیست که از حریم رسول خدا دفاع کند؟». که به دنبال آن، حرّ بن یزید ریاحی از سپاه عمر بن سعد جدا شده و به امام حسین(ع) پیوست و به درجه شهادت رسید.
2- وقتی که امام حسین(ع) دید که جوانان و دوستانش همه کشته شده و روى زمین افتاده‌اند تصمیم گرفت که خود به جنگ دشمن برود، پس چنین صدا زد: «هَلْ مِنْ ذَابٍّ عَنْ حَرَمِ رَسُولِ الله ؟ هَلْ مِنْ مُوَحِّدٍ یَخافُ اللهَ فِینا هَلْ مِنْ مُغِیثٍ یَرْجو اللهَ بِإِغاثَتِنا هَلْ مِنْ مُعِینٍ یَرْجو مَا عِنْدَ اللهِ فِی إِعانَتِنا»؛ «آیا کسى هست که از حرم رسول خدا دفاع کند؟ آیا خداپرستى هست که درباره ما از خداوند بترسد؟ آیا دادرسى هست که به امید پاداش خداوندى به فریاد ما برسد؟ آیا یاورى هست که به امید آنچه نزد خدا است ما را یارى کند؟».
این‌جا فرد دیگری به یاری حضرتشان نشتافت و حضرتشان غریبانه به شهادت رسید.
والسلام و صلوات التماس دعا .
هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی : لبیک یا حسین ع .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
از امام هادی علیه السلام جهت شرکت در پیاده روی اربعین مدد میگیریم من زمانی که توفیق زیارت اربعین نصیبم میشه اول به سامرا میروم و دو امام بزرگوار مدفون در ان شهر را زیارت میکنم و از انها برای پیاده روی اربعین مدد میگیرم و سپس به کاظمین امده و از انجا به مسجد کوفه و سهله میروم و سپس حرم مولا امیرالمومنین و زیارت ایشان و قبرستان وادی السلام و شروع میکنم پیاده روی را و بیشتر سعی میکنم تنها باشم چون زائر در این سفر تنها باشد راحت تر طی طریق میکند و اگر بیشتر پیاده روی در شب که هیاهوی کمتری هست انجام بگیره بهتر است از همه زواری که ایام اربعین به بهشت برین کربلا سفر می کنند التماس دعا داریم