رضا علی‌اصغری گفت: از آغاز سال جاری تاکنون ۱۲۶ هزار متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط در استان احداث و بهینه‌سازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا علی‌اصغری معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: توسعه ۲۶ هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی در استان سمنان انجام شده است.

او افزود: عملیات اصلاح ۵۶ هزار متر شبکه ۲۰ کیلوولت ازجمله اقدامات صورت گرفته در واحد‌های اجرایی این شرکت به شمار می‌رود.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه عملیات احداث ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی در استان به انجام رسیده است افزود: به‌منظور خدمات‌دهی مستمر به متقاضیان و مشترکان و پایداری شبکه‌های توزیع برق، بهسازی ۲۹ هزار و ۴۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی، از دیگر اقدامات به عمل آمده محسوب می‌شود.

علی اصغری همچنین با اشاره به اینکه برای تغذیه برق مشترکان، ۷۱ ایستگاه هوایی و دو پست زمینی توزیع برق از ابتدای سال ۹۸ بهره‌برداری شده است تصریح کرد: ۱۳۷ ایستگاه هوایی و زمینی توزیع برق در راستای استمرار خدمات به مشترکان، در نقاط مختلف استان اصلاح و بهینه‌سازی شده است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه ۳۹۸ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنایی معابر استان نصب شده است گفت : از ابتدای امسال تاکنون، عملیات بهسازی ۲۷۸ چراغ نیز توسط گروه‌های روشنایی معابر این شرکت به انجام رسیده است.

او تصریح کرد: به‌منظور اجرای طرح‌های توسعه، احداث و اصلاح شبکه و تأسیسات توزیع برق از فروردین‌ماه سال جاری تا زمان حاضر، ۱۲۰ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام / ر

جزئیات بهینه‌سازی خطوط برق‌رسانی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.