سید محمد موسوی زاده گفت: هشت میلیارد ریال اعتبار این طرح‌ها بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد موسوی زاده مدیرعامل توزیع برق استان سمنان ضمن بیان اینکه چهار پروژه برق‌رسانی در مهدیشهر هم‌زمان با سفر مسئولان استانی و حضور مسئولان شهرستانی افتتاح شد، گفت: برای این پروژه‌ها هشت میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

او بابیان اینکه احداث ۵۰۰ متر روشنایی بلوار ورودی شهمیرزاد بااعتبار ۹۸ میلیون ریال یکی از طرح‌های افتتاح‌شده در روز دوشنبه است، ابراز کرد: اصلاح، بهینه‌سازی و جابجایی دو هزار متر شبکه فشار متوسط و ضعیف بلوار آیت‌الله مؤمنی شهمیرزاد بااعتبار دو میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال از دیگر طرح‌های افتتاح‌شده در این روز است.

یک طرح در شهمیرزاد افتتاح شد

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان گفت: اصلاح و بهینه‌سازی سه هزار متر شبکه فشار متوسط و تعویض پایه‌های فرسوده شهرستان بااعتبار یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های این حوزه است همچنین در این روز پروژه تبدیل چهار هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف سیم مسی و کابل خود نگهدار در روستای فولاد محله بااعتبار سه میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

موسوی زاده بابیان اینکه ۵۵ پروژه طی هفته دولت در سطح استان سمنان افتتاح می‌شود، تأکید کرد: ۱۵۰ میلیارد ریال کل اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها است که ازاین‌بین ۱۶ پروژه بااعتبار ۶۷ میلیارد ریال به بحث تأمین برق مشترکان جدید و شش پروژه بااعتبار هفت میلیارد ریال به شبکه فشار ضعیف و کابل خود نگهدار اختصاص دارد.

او افزود: ۱۳ پروژه بهسازی شبکه و تأسیسات توزیع برق به طول ۵۴ هزار متر و بااعتبار ۴۱ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های قابل‌ذکر در مجموعه شرکت توزیع برق در سطح استان سمنان است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام / م

۱۳ پروژه بهسازی شبکه و تأسیسات توزیع برق به طول ۵۴ هزار متر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.