مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: کشاورزان شهربابکی بیش از هزار اصله درخت پسته خود را به پرداخت فریضه الهی زکات اختصاص داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  در اولین اجلاسیه زکات شهرستان شهربابک که با حضور مدیر کل کمیته امداد استان، جمعی از مسئولین و کشاورزان شهرستان در سالن اجتماعات کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) برگزار شد از تعدادی از کشاورزان و کسانی که در امر زکات فعال بودند تجلیل شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در حاشیه این اجلاس گفت: کشاورزان شهربابکی از دو سال قبل کار بزرگی را شروع کردند و تا امروز بیش از هزار اصله درخت پسته خود را برای پرداخت فریضه الهی زکات وقف کرده اند.

 صادقی بیان کرد: با توجه به بارندگی‌های امسال و وضعیت نسبتا خوب محصول، در زمینه پرداخت زکات در استان امسال نسبت به مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد داشته ایم.

او ضمن بیان این نکته که بودجه‌های دولتی برای تامین مایحتاج افراد کم درآمد و مستضعف کافی نیست از کشاورزان خواست تا نسبت به امر زکات و پرداخت بخشی از محصول خود برای این امر خداپسندانه اقدام نمایند تا نتیجه آن هم نصیب خودشان و هم نصیب جامعه شود.

صادقی افزود: در شهرستان شهربابک بیش از ۲۸۰۰ خانواده وجود دارد که تحت پوشش خدمات کمیته امداد هستند.

انتهای پیام/ی

اولین اجلاسیه زکات در شهرستان شهربابک برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.